Marketingos komplekso taikymas „MTV DANIJOS“ televizijos kanalui

44 psl. / 12000 žod.

Ištrauka

Norėdamos pelningiau plėtoti savo veiklą, įmonės privalo taikyti marketingą. Rinkos ekonomikos šalyse sėkminga įmonių veikla įmanoma tik vadovaujantis marketingo metodais ir principais. Netaikant jų verslininkams būtų sunku bendrauti su tarpusavyje ar su kitų šalių verslininkais, o ypač atsilaikyti konkurencinėje kovoje. Jeigu įmonė ar organizacija iš esmės prisitaikė prie naujų ekonominių sąlygų ir daugmaž gerai laikosi, tai su dideliu įsitikinimu galima kalbėti apie tai, kad tų įmonių ar organizacijų vadovai įsisąmonino būtinybę taikyti marketingo metodus ir principus, išsiskirti iš daugybės į save panašių, pasiekti, kad apie įmonę aplinkiniai žinotų kuo daugiau, įgyti reputaciją. Ilgai įmonės marketingui neteikė didelio dėmesio, motyvuodamos tuo, kad marketingas jų verslui nereikalinga ir brangi veikla. Bet didėjant konkurencijai ir kylant vartotojų reikalavimams vis daugiau įmonių pradėjo domėtis marketingu.

Marketingas apima ne vieną įmonės veiklos sritį, todėl jo analizė yra būtina siekiant sėkmingai konkuruoti įmonėje.

Mokslinėje literatūroje teigiama (25), kad marketingo veikla įmonėje apima tris pagrindinius elementus – vertės kūrimą, vertės gavimą ir gebėjimo gauti vertės dalį išlaikymą. Vertės kūrimas apima įmonės rinkos analizę ir tyrimus, išorinės bei vidinės aplinkos įvertinimą, taip pat trijų marketingo komplekso elementų analizę. Vertės gavimas apima dar vieną marketingo komplekso elementą, kurio efektyvus taikymas padeda įmonei sukurti vertę, t.y. gauti pelną. Įmonės gebėjimas tą vertę išlaikyti yra susijęs su vartotojų lojalumo kūrimu.

Šiame darbe bus kalbama apie vertės kūrimo ir vertės gavimo atskirus elementus, kurie vadinami marketingo kompleksu. Marketingo kompleksas apima visą įmonės veiklą. Marketingo kompleksas nusako kuo įmonė verčiasi (ką ji gamina), kokia kaina parduoda produkciją (kokią vertę sukuria), kaip tiekiasi žaliavas ir kokiais kanalais parduoda produkciją vartotojui bei kaip pateikia informaciją vartotojui apie pačią įmonę ir jos produkciją.

Darbas aktualus tuo, kad marketingo komplekso analizės pagalba įmonė gali prognozuoti rinkos pokyčius bei į juos laiku sureaguoti. Marketingo elementai, efektyviai juos taikant, padeda įmonei tapti konkurentabilia rinkoje.

Tyrimo objektas – „MTV Danijos“.

Darbo tikslas – išanalizavus marketingo komplekso teorinius aspektus, pateikti „MTV Danijos“ marketingo komplekso elementus naujai internetinei svetainei.

Darbo uždaviniai:

  1. Pateikti marketingo komplekso svarbą įmonės marketingo veiklos analizėje.
  2. Pateikti teorinius marketingo komplekso analizės aspektus.
  3. Pateikti naują marketingo kompleksą „MTV Danijos“ kompanijai, kuris užtikrintų žiūrovų skaičiaus augimą.

Darbo metodai:

  1. Mokslinės literatūros analizė.
  2. Periodinės literatūros analizė.
  3. Internetinių straipsnių paieška ir analizė.
  4. Įmonės duomenų analizė.
  5. Apklausa interviu metodu.

Darbo rezultatai. Atliktas tyrimas padėjo nustatyti „MTV Danijos“ marketingo komplekso privalumus ir trūkumus. Tyrimo metu buvo atliktas interviu su 22 tikslinės grupės respondentais, bei antrinis tikslinės grupės tyrimas analizuojant statistinius duomenis. Taip pat pasinaudojant antriniais duomenimis sudarytas naujos kampanijos marketingo kompleksas. Tyrimo metu nustatytos įmonės problemos, bei pateikti pasiūlymai jų pašalinimui.


Turinys

  • TURINYS
  • 1. ĮVADAS4
  • 2. TEORINĖ PROBLEMOS ANALIZĖ5
  • 2.1. Marketingo sąvoka5
  • 2.2. Marketingo kompleksas marketingo sistemoje5
  • 2.3. Marketingo komplekso struktūra bei jo svarba įmonei7
  • 2.4. Paskirstymas ir jo svarba marketingo komplekse9
  • 2.4.1. Paskirstymo kanalo samprata ir jį įtakojantys veiksniai9
  • 2.4.2. Paskirstymo kanalų pasirinkimo sprendimai10
  • 2.5. Rėmimo sudedamosios dalys14
  • 3. SITUACIJOS ANALIZĖ17
  • 3.1. Problemos apibrėžimas17
  • 3.2. Naudojami metodai18
  • 3.3. MTV Danija18
  • 3.3.1. Vidinė įmonės analizė19
  • 3.3.2. Išorinė įmonės analizė19
  • 3.3.2.1. Mikro-aplinka19
  • 3.3.2.2. Makro-aplinka21
  • 3.3.3. SWOT Analizė23
  • 3.4. Galimi partneriai24
  • 3.5. Tikslinės grupės analizė25
  • 3.5.1. Pirminis tikslinės grupės tyrimas25
  • 3.5.2. Antrinė tikslinės grupės tyrimas26
  • 3.6. Tikslinės grupės profilis27
  • 4. PROJEKTINIAI SPRENDIMAI28
  • 4.1. Marketingo kompleksas28
  • 4.2. Kampanijos tikslai29
  • 4.3. Žinutė29
  • 4.4. Rėmimo kompleksas29
  • 4.4.1. Virusinis marketingas31
  • 4.5. Reklama laiko atžvilgiu32
  • 5. PAGRINDINIAI REZULTATAI IR IŠVADOS33
  • 6. LITERATŪROS SĄRAŠAS34
  • 7. PRIEDAI36

Reziumė

Autorius
dariux
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€10.68
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 24, 2015
Publikuotas
2011 m.
Apimtis
44 psl.

Susiję darbai