IĮ "X" rėmimo komplekso vertinimas

35 psl. / 6800 žod.

Ištrauka

Darbo problema: kiekviena prekybinė įmonė siekia išsiskirti rinkoje ir nuolat didinti pardavimus, perimant vis didesnę rinkos dalį, to siekiama pasitelkiant įvairias rėmimo priemones. Tačiau dažniausiai reklama, pardavimų skatinimas ar ryšiai su visuomene remiasi vadovų intuicija, o ne didelėmis investicijomis. Todėl norint išlaikyti esamus klientus ir pritraukti naujus, būtina tinkamai parinkti rėmimo priemones, kurios padėtų didinti pardavimo apimtis.

Darbo objektas – A. Baltulio IĮ rėmimo komplekso vertinimas.

Darbo tikslas – įvertinti A. Baltulio IĮ rėmimo kompleksą.

Darbo uždaviniai:

  1. Išanalizuoti rėmimo kompleksą teoriniu aspektu.
  2. Įvertinti A.Baltulio IĮ taikomas rėmimo priemones.
  3. Atlikti A.Baltulio IĮ taikomų rėmimo priemonių tyrimą.

Darbo metodai ir priemonės. Mokslinės ir periodinės literatūros šaltinių palyginamoji analizė, antrinių šaltinių analizė, kiekybinis tyrimas. Baigiamasis darbas susideda iš keturių dalių. Pirmojoje dalyje analizuojamam teoriniai paslaugų aspektai. Antrojoje dalyje apibūdinama įmonės veikla. Trečiojoje dalyje pateikiami vartotojų nuomonės, apie A. Baltulio IĮ naudojamas rėmimo priemones, tyrimo rezultatai bei jų analizė. Ketvirtojoje dalyje pateikiamos išvados ir siūlymai A. Baltulio individualiai įmonei.


Turinys

  • Turinys
  • ĮVADAS4
  • 1.RĖMIMO KOMPLEKSO VERTINIMAS TEORINIU ASPEKTU5
  • 1. Reklama6
  • 1.2. Pardavimų skatinimas8
  • 1.3. Asmeninis pardavimas11
  • 1.4. Ryšiai su visuomene (populiarinimas)12
  • 2. A. BALTULIO IĮ RĖMIMO KOMPLEKSO VERTINIMAS15
  • 2.1. Įmonės charakteristika15
  • 2.2. A. Baltulio IĮ veikloje taikomos rėmimo priemonės15
  • 3. A. BALTULIO IĮ RĖMIMO KOMPLEKSO VERTINIMO TYRIMAS17
  • 3.1. Tyrimo metodika ir organizavimas17
  • 3.2. Tyrimo rezultatai ir jų analizė17
  • IŠVADOS34
  • LITERATŪRA IR INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS35
  • SANTRAUKA29
  • SUMMARY30
  • PRIEDAI38

Reziumė

Autorius
rugilyte123
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€8.28
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 21, 2015
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
35 psl.

Susiję darbai

Viešbučio "Promenada" rinkodaros komplekso analizė

Rinkodara Diplominis darbas 2012 m. ausrytuuukas
Temos aktualumas. Turizmas užima didelį vaidmenį šiuolaikiniame versle. Viešbučiams tapo būtinybė nustatyti savo tikslus bei planus jiems pasiekti. Tai kiekvienoje įmonėje tapo besitęsiančiu...