Viešbučio ,,Promenada” planavimo proceso tobulinimo galimybės
Ištrauka
TEMOS AKTUALUMAS. Pasaulyje vyksta spartūs technologiniai pokyčiai, rinkos vis labiau įgyja pasaulinį mastą. Kad organizacija pasiektų tikslą, jos vadovai apie galimybes ir besikeičiančių sąlygų poveikį turi mąstyti strategiškai. Norėdami žinoti, kada pradėti planų pakeitimus, jie privalo atidžiai stebėti išorinę aplinką. Be to, savo verslą jie turi taip gerai pažinti, kad nuspręstų, kurios rūšies plano pakeitimų imtis. Plano reikalingumas padidėja, kai vadovai turi atkreipti dėmesį į aplinkos nepastovumą. Kai tik labai nedideli aplinkos pokyčiai įvyksta ar tikimasi, kad įvyks, reikalingas tik minimalus planavimas. Poreikis planais koordinuoti veiklą didėja, kai aplinka vis labiau kinta. Vadovai, kurie nesugeba sudaryti organizacijos veiklą koordinuojančių planų, padidina visos organizacijos nesėkmes galimybes.Kiekvieno tipo įmonė – tai sudėtinga atviro tipo sistema. Jos funkcionavimą sąlygoja daugybė ją sudarančių elementų, įvairių padalinių. Tikslingai visos įmonės veiklai reikalingas visų elementų koordinavimas, veiksmų sujungimas ir nukreipimas bendram įmonės tikslui. Tai atlieka planavimas kaip koordinacinė įmonės vadybos funkcija.TYRIMO PROBLEMA. Deja, praktika dažnai prasilenkia su teorija. Šiuo metu daugelyje Lietuvos įmonių planavimo procesas nėra vientisas ir kryptingas, planavimo veiksmai dažnai atliekami arba neišbaigtai, arba apimant pernelyg trumpą laikotarpį. Taip pat dažnai strateginiai ir kiti planai yra tik vadovų mintyse, neišdėstyti į rašytinę įmonės strategiją, tuomet tampa sudėtinga stebėti ir kontroliuoti planų ir tikslų įgyvendinimą.TYRIMO OBJEKTAS - viešbučio ,,Promenada“ planavimo procesas.TYRIMO TIKSLAS - nustatyti viešbučio ,,Promenada“ planavimo proceso tobulinimo galimybes.TYRIMO UŽDAVINIAI:1. išanalizuoti planavimo procesą teoriniu aspektu;2. išanalizuoti viešbučio „Promenada“ planavimo procesą, pasitelkiant anketinę darbuotojų apklausą;3. pateikti viešbučio ,,Promenada“ planavimo proceso tobulinimo galimybes.TYRIMO METODAI: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, statistinė duomenų analizė.DARBO STRUKTŪRA. Pirmoje darbo dalyje nagrinėjami teoriniai planavimo proceso aspektai: planavimo samprata ir reikšmė, planų rūšys, strateginio planavimo principai. Šioje dalyje remiamasi tokia pagrindine literatūra: Alborovienė B., „Marketingas. Mokomoji knyga.“, Vilnius, 2002; Rupšlaukis A., „Vadyba: metodinė medžiaga.“, Vilnius, 2002; Stoškus S., Beržinskienė D., „Vadyba“, Kaunas, 2005; Šeibokienė A., „Vadybos pagrindai“, Vilnius, 2002. Antrojoje darbo dalyje pristatoma kiekybinio tyrimo metodika ir organizavimas. Trečiojoje darbo dalyje analizuojamas viešbučio „Promenada“ planavimo procesas, aptariami tyrimo rezultatai, pateikiamos planavimo proceso tobulinimo galimybės bei rekomendacijos.
Turinys
- ĮVADAS
- INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA
- 1.1 Planavimo proceso sąvoka
- 1.2 Planavimo proceso etapai
- 1.3 Planų rūšys
- 2. DARBO METODAI IR PRIEMONĖS
- 2.1. Tyrimo eigos pristatymas
- 2.2. Viešbučio ,,Promenada” veiklos apibūdinimas
- 3. DARBO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS
- 3.1 Viešbučio ,,Promenada” planavimo proceso tyrimo rezultatai
- 3.2 Viešbučio ,,Promenada” planavimo proceso tobulinimo galimybės
- IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS
- LITERATŪROS SĄRAŠAS
- PRIEDAI
Reziumė
- Autorius
- lupandina
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €11.19
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgs 24, 2015
- Publikuotas
- 2011 m.
- Apimtis
- 45 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų