UAB "Tele2" įmonės komunikacijos žinutės kūrimas, remiantis empirinio tyrimo rezultatais
Ištrauka
Tyrimo uždaviniai:
-
Išanalizuoti į ką labiausiai vartotojas atkreipia dėmesį rinkdamasis mobilaus ryšio operatorių.
-
Apibūdinti konkuruojančių bendrovių vartotojų požiūrį į „Tele2“ mobilaus ryšio paslaugų teikėją.
-
Nustatyti vartotojų, kurie nesinaudoja „Tele2“ paslaugomis, keliamus reikalavimus, kurie padėtų apsispręsti renkantis mobilaus ryšio operatorių.
Tyrimo metodai:
Tyrimui atlikti buvo pasirinktas anketinės apklausos metodas. Anketoje pateikti 6 klausimai, kuriais buvo siekiama nustatyti vartotojų požiūrį į mobilaus ryšio operatorius Lietuvoje. Tuo tarpu likusieji klausimai turėjo atskleisti potencialių klientų nuomonę apie UAB „Tele2“ veiklą ir jos tobulinimą.
Siekiant, kad tyrimo rezultatai būtų tikslesni ir nešališki, apklaustoji grupė žmonių priklausė segmentui, kuris nesinaudoja UAB „Tele2“ paslaugomis. Tai padės išvengti netikslinės auditorijos, bei galimų rezultatų iškraipymų. Respondentai buvo pasirinkti pagal amžiaus grupę (t.y. nuo 35-55 metų). Ši amžiaus grupė pasirinkta todėl, kad šiame segmente yra daug verslo klientų, kuriuos kaip žinia, mobilaus ryšio paslaugomis aprūpina „Omnitel“. Tyrimas turėtų atskleisti kaip būtent šią rinkos dalį pervilioti į UAB „Tele2“.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. Tyrimo imties dydžio nustatymas4
- 2. Tyrimo duomenų analizė ir interpretacija4
- 3. UAB "Tele2" rinkodaros komunikacijos žinutės parengimas11
- IŠVADOS13
- Tyrimo anketa14
Reziumė
- Autorius
- studentas151
- Tipas
- Tyrimas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €1.71
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Kov 3, 2016
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 15 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų