UAB "Tele2" įmonės komunikacijos žinutės kūrimas, remiantis empirinio tyrimo rezultatais

15 psl. / 1777 žod.

Ištrauka

Tyrimo uždaviniai:

  1. Išanalizuoti į ką labiausiai vartotojas atkreipia dėmesį rinkdamasis mobilaus ryšio operatorių.

  2. Apibūdinti konkuruojančių bendrovių vartotojų požiūrį į „Tele2“ mobilaus ryšio paslaugų teikėją.

  3. Nustatyti vartotojų, kurie nesinaudoja „Tele2“ paslaugomis, keliamus reikalavimus, kurie padėtų apsispręsti renkantis mobilaus ryšio operatorių.

Tyrimo metodai:

Tyrimui atlikti buvo pasirinktas anketinės apklausos metodas. Anketoje pateikti 6 klausimai, kuriais buvo siekiama nustatyti vartotojų požiūrį į mobilaus ryšio operatorius Lietuvoje. Tuo tarpu likusieji klausimai turėjo atskleisti potencialių klientų nuomonę apie UAB „Tele2“ veiklą ir jos tobulinimą.

Siekiant, kad tyrimo rezultatai būtų tikslesni ir nešališki, apklaustoji grupė žmonių priklausė segmentui, kuris nesinaudoja UAB „Tele2“ paslaugomis. Tai padės išvengti netikslinės auditorijos, bei galimų rezultatų iškraipymų. Respondentai buvo pasirinkti pagal amžiaus grupę (t.y. nuo 35-55 metų). Ši amžiaus grupė pasirinkta todėl, kad šiame segmente yra daug verslo klientų, kuriuos kaip žinia, mobilaus ryšio paslaugomis aprūpina „Omnitel“. Tyrimas turėtų atskleisti kaip būtent šią rinkos dalį pervilioti į UAB „Tele2“.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. Tyrimo imties dydžio nustatymas4
  • 2. Tyrimo duomenų analizė ir interpretacija4
  • 3. UAB "Tele2" rinkodaros komunikacijos žinutės parengimas11
  • IŠVADOS13
  • Tyrimo anketa14

Reziumė

Autorius
studentas151
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.71
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 3, 2016
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
15 psl.

Susiję darbai

“Ebay” įmonės atvejo tyrimo analizė

Vadyba Referatas 2013 m. crystallle
1995 m. rugsėjo mėn. PierreOmidyar, Silicio slėnio programuotojas, gimęs Paryžiuje, greitosiomis sukūrė namų tinklalapį, kuris vadinosi „Auctionweb“ tam, kad savo merginai padėtų parduoti...

X įmonės konkurencingumo veiksnių tyrimas

Vadyba Kursinis darbas 2012 m. jevgenij1992
Pagrindinis kiekvienos valstybės tikslas yra užtikrinti pastovius ir aukštus ekonomikos augymo tempus, pakankamai aukštą bei nuolat kylantį šalies pragyvenimo lygį. Norint tai pasiekti...