Kokybiškų lūpų dažų kūrimas įmonės “AVON” pavyzdžiu

40 psl. / 8000 žod.

Ištrauka

Šiuolaikiniame rinkos santykių vystymosi etape, ypač mažmeninės prekybos sferoje pastebima didelė konkurencija. Išlikti didelės konkurencijos sąlygomis gali tik tos įmonės, kurios sugebės pateisinti vartotojų lūkesčius ir reikalavimus bei sugebės išsiskirti iš konkurentų.
„Avon“ yra didžiausia kosmetikos įmonė pasaulyje, savo gaminiais prekiaujanti tiesioginio pardavimo būdu. Nuo įmonės įkūrimo dienos visame pasaulyje “Avon” kosmetiką yra platinusios virš 40 mln. moterų. “Avon” tapo viena pirmųjų įmonių, suteikusių moterims galimybę aktyviai dalyvauti visuomeniniame gyvenime ir turėti savo verslą. .
Kosmetikos, parfumerijos ir tualetinių reikmenų gaminiais bei aksesuarais tiesioginių pardavimų būdu prekiaujanti UAB „Avon Cosmetics“ pastaraisiais metais yra viena pelningiausių ir sparčiausiai augančių įmonių Lietuvoje. Spartų „AVON“ pardavimų augimą sąlygoja nuolat atnaujinamas kompanijos gaminių asortimentas, kokybiški produktai, atitinkantys šiuolaikiškus klientų poreikius bei mados tendencijas, o taip patraukli jų kaina bei efektyvus prekybos organizavimas.
Svarbu pasirinkti tinkamą strategiją ieškant naujų rinkų bei norint sustiprinti jau turimą savo poziciją rinkoje. Konkurencingo produkto kūrimas yra sudėtinga veikla. Pirmiausia reikia gerai žinoti vartotojų poreikius ir lūkesčius, be to, - generuoti naujausias idėjas ir užtikrinti funkcinių grupių glaudų bendradarbiavimą, norint patenkinti vartotojų poreikius. Konkurencingas produktas, kokybė, aptarnavimas- tai strategijos, kuriomis siekiama įgyti vartotojų prieraišumą, tvirtai jaustis rinkoje. Orientacija į vartotojus yra prisitaikymo būdas, gebėjimas rasti nišą, kurioje reikia įgyti pranašumą prieš kitus. Prasiskverbusieji į rinkos nišas puikiai sugeba nustatyti savo produkto kainą, atsižvelgdami į jo vertingumą vartotojui, įgyja konkurencinį pranašumą.
Šiame savo darbe pateiksime dekoratyvinės kosmetikos - lūpų dažų patobulinimą, kuris pateikiamas remiantis kokybės namu. Buvo sudaryta anketa norint išsiaiškinti vartotojų poreikius ir lūkesčius į kuriuos atsižvelgiant būtų sukurtas konkurencingas produktas. Apklausta 100 respondentų. Darbe taip pat pateikėme apibendrintus apklausos rezultatus.
Kursinis darbas iš viso apima 41 puslapius, neskaitant priedų. Jis iliustruotas 4 lentelėmis ir 18 paveikslų. Visa papildoma informacija pateikiama prieduose.


Turinys

  • Įvadas3
  • LITERATŪROS ANALIZĖ4
  • 1.1. Tobulintinų ar naujai kuriamų produktų būtinybė4
  • 1.2. Kokybės funkcijos išskleidimo metodas produkto plėtros procese5
  • 1.3. Vartotojų poreikių atitikimo išlaikymas7
  • 1.4. Kokybės namo esmė ir sudėtis9
  • TYRIMAI IR JŲ REZULTATAI13
  • 2.1. Tyrimo metodo taikymo pagrįstumas13
  • 2.2. Tyrimo tikslas ir uždaviniai14
  • 2.3. Trumpa įmonės charakteristika ir tiriamas objektas15
  • 2.4. Tyrimas, jo eiga ir tyrimo rezultatai16
  • KOKYBĖS NAMO PILDYMAS25
  • 3.1. Vartotojų poreikių ir naudos matrica25
  • 3.2. Planavimo matrica26
  • 3.3. Technikos reakcijos matrica, santykių matrica ir techninės koreliacijos matrica28
  • 3.4. Technikos matrica32
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS35
  • Naudotos literatūros sąrašas36
  • 1 PRIEDAS ANKETA37
  • 2 PRIEDAS REZULTATŲ SUVESTINĖ39

Reziumė

Autorius
julius
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€8.76
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 14, 2012
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
40 psl.

Susiję darbai

Įmonės kūrimas - verslo planas

Vadyba Kursinis darbas 2011 m. bynkis
I DALIS – VERSLO IDĖJA Verslo idėjos aprašymas Verslo idėja – įkurti UAB Spyra, kuri užsiims automobilinių spyruoklių gamyba. Įmonė bus orentuota gaminti...

Įmonės "Plamega" kokybės sistema

Vadyba Kursinis darbas 2007 m. guoba
Dauguma pasaulio pramoninių valstybių pastaruoju metu stengiasi skatinti savo šalių gamintojus gaminti aukščiausios kokybės gaminius tam, kad jie būtų perkami visose pasaulio rinkose....