Kokybiško produkto kūrimas UAB „Kauno baldai“ sofos pavyzdžiu
Ištrauka
Kiekvienas žmogus kokybę kaip terminą, supranta savaip. Produkto ar paslaugos kokybė gali nevienodai tenkinti skirtingus vartotojus. Organizacijai yra labai svarbu tiksliai žinoti jos gaminamo produkto vartotojų poreikius bei lūkesčius. Pagamintas produktas turi tenkinti vartotojo poreikius, nes tai suteikia jam konkurencingumą rinkoje. Vartotojas patenkintas produktu, tampa patenkintas ir organizacija bendrąją prasme. Organizacija siekdama nustatyti vartotojų poreikius turi identifikuoti ir valdyti daugelį tarpusavyje susijusių ir vienas kitą veikiančių procesų. Dažnai vieno proceso rezultatai yra naudojami kito proceso metu.
Kokybišką gaminį apibrėžti palyginti lengva; apibrėžti kokybišką procesą truputį sunkiau. Galutinis gaminys gali turėti ydų: jo dydis gali kiek neati¬tikti specifikacijų arba spalva būti nevykusi. Gaminio variantus lengva nu¬statyti, o šitų nesėkmių priežastis turėtų būti nesunku paaiškinti. Proceso ko¬kybę rodo efektyvumas ar efektingumas. Tai kiek abstraktoka palyginti su ga¬minio kokybe, bet kiekybiškai dar įmanoma ir ją išmatuoti.
Paslaugos kokybę bene sunkiausia išmatuoti, bet lengviausia nusakyti. Paslaugų pramonė tiesiogiai susijusi su var¬totoju. Paslaugų kokybė reiškiama pasitenkinimo kiekiu, kurį iš tos paslaugos gauna vartotojas. Juo labiau vartotojas patenkintas, juo geresnė paslauga.
Visų verslo sektorių kokybė galutinai išreiškiama pagal vartotojo pasitenkinimo kiekį, gaunamą iš galutinio gaminio ar galuti¬nės paslaugos. Vartotojo pasitenkinimas – tikroji kokybės prasmė. [C.C.Barczyk, 1999, p. 92]
Kokybiško gaminio kūrimo ir gamybos procese organizacijos vadovaujasi įvairiais kokybę matuojančiais metodais. Šiame darbe mes aptariame kelis vadyboje taikomus metodus susijusius su produkto kūrimu. Produktas gali būti kuriamas vadovaujantis technologinių procesų požiūriu, marketinginiu produkto planavimu, kokybės vadybos požiūriu.
Šiame darbe tobulinamas produktas – UAB „Kauno baldai“sofa. Ji dažniausiai įsigyjama ilgam laikui, pirkėjas renkasi ją vadovaudamasis savo asmeniniais reikalavimais ir galutinai apsisprendžia įsigyti tam tikrą sofą tik tuo metu, kai ji visiškai atitinka jo reikalavimus. Siekdami sukurti sofą, kuri kuo labiau atitiktų vartotojų poreikius ir lūkesčius naudosimės vienu iš kokybės vadybos metodu – kokybės funkcijos išskleidimo metodu.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. LITERATŪROS ANALIZĖ4
- 2. TYRIMAI IR JŲ REZULTATAI9
- 3. KOKYBĖS NAMO PILDYMAS11
- 3.1. Vartotojų poreikių ir naudos matrica11
- 3.2. Planavimo matrica12
- 3.3. Technikos reakcijos (kokybės charakteristikų pakeitimo) matrica13
- 3.4. Santykių matrica13
- 3.5. Techninės koreliacijos matrica15
- 3.6. Technikos matrica15
- 4. IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS17
- LITERATŪRA18
- 1 priedas19
Reziumė
- Autorius
- julius
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €7.56
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Lap 14, 2012
- Publikuotas
- "Informacijos neturime"
- Apimtis
- 19 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų