X įmonės konkurencingumo veiksnių tyrimas

38 psl. / 8017 žod.

Ištrauka

Pagrindinis kiekvienos valstybės tikslas yra užtikrinti pastovius ir aukštus ekonomikos augymo tempus, pakankamai aukštą bei nuolat kylantį šalies pragyvenimo lygį. Norint tai pasiekti svarbiausia yra palaikyti aukštą šalies įmonių konkurencingumo lygį. Konkurencingumas yra vienas iš svarbiausių narystės Europos Sąjungoje (ES) kriterijų.
Tačiau dauguma specialistų sutinka, jog konkurencingumas yra ypatingai sudėtingas ir daugiaaspektis reiškinys, kuriuo įvertinimas reikalauja atsižvelgti į pasiektus rezultatus įvairiose, ir ne vien tik ekonomikos srityse.
Konkurencingumą galima nagrinėti tiriant įvairių lygių objektus ar subjektus – valstybę, valstybės regioną ar miestą, šalies ūkio šaką, atskirą įmonę ar organizaciją, tam tikrą prekę ar paslaugą.
Darbe sėkiama išsiaiškintikonkurencingumo veiksnių veikimo principus, metodinio tyrimo esmę ir tikslus. Taipat pasirinkus įmonę bus atlikta apklausa, kurios tikslas yra išanalizuotikonkurencingumo įtakojančius veiksnius šiai įmonei.


Darbo tikslas:
Išsianalizuoti x įmonės konkurencingumo lemiančius veiksnius.
Darbo uždaviniai:
1. Išsianalizuoti literatūros šaltinius konkurencingumo klausimu.
2. Aptarti tyrimo metodus.
3. Apibudinti x įmonės veiklą ir konkurencingumo veiksnius.
4. Atlikti tyrimo analize.
5. Darbo metodai – mokslinė istorinės literatūros ir kitų informacinių šaltinių analizė.
6. Tyrimo metodai – apklausa anketos pagalba.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA4
  • 1.1.Konkurencingumo sampratą ir esmė5
  • 1.2.Konkurencingumo lygiai6
  • 1.3.Konkurencinguma lemiantys veiksniai10
  • 1.3.1.Konkurencingumą lemiantys vidiniai veiksnia9
  • 1.3.2. Konkurencingumą lemiantys išoriniai veiksniai14
  • 2. DARBO METODAI IR PRIEMONĖS17
  • 2.1. SSGG arba (SWOT) analizė17
  • 2.2. Apklausos amalizė19
  • 3. DARBO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS24
  • 3.1. Įmonės veiklos apibūdinimas24
  • 3.2.Įmonės „Vičiūnų restoranų grupė“, UAB, SSGG analizė25
  • 3.3 Apklausos rezultatu aptarymas27
  • IŠVADOS33
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS34
  • PRIEDAI35

Reziumė

Autorius
jevgenij1992
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€8.76
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Spa 31, 2013
Publikuotas
2012 m.
Apimtis
38 psl.

Susiję darbai

Imitacinės įmonės konkurencingumo veiksniai

Vadyba Praktikos ataskaita 2012 m. jevgenij1992
Darbo tikslas - pateikti imitacinės įmonės prekių kainų analizę. Darbo uždaviniai: 1.Trumpas imitacinės įmones veiklos apibūdinimas. 2.Atlikti konkurencingumo analize. 3.Išnagrineti reklamos įtaka įmonės...

„X“ įmonės konkurencingumo veiksnių analizė

Vadyba Diplominis darbas 2013 m. jevgenij1992
Baigiamojo darbo tema yra „X“ įmonės konkurencingumo veiksnių analizė“. Pagrindinis darbo tikslas – išanalizuoti „X“ įmonės konkurencingumą įtakojančius veiksnius. Šiam tikslui pasiekti yra...