„X“ įmonės konkurencingumo veiksnių analizė
Ištrauka
Baigiamojo darbo tema yra „X“ įmonės konkurencingumo veiksnių analizė“. Pagrindinis darbo tikslas – išanalizuoti „X“ įmonės konkurencingumą įtakojančius veiksnius.
Šiam tikslui pasiekti yra naudojami šie metodai:
Kiekybinio tyrimo metodas
SSGG analizė
Informacijos grupavimo, sisteminimo, lyginimo ir apibendrinimo metodai
Darbas yra suskirstytas į tris dalis. Pirmoje dalyje susipažinta su įmonės konkurencingumo veiksniais, atlikus mokslinės literatūros analizę. Antroje dalyje yra aprašyti būdai, kuriais buvo nagrinėjama UAB ,,X“ įmonės veikla. Trečioje dalyje pateiktos išvados ir pasiūlymai, kaip pagerinti UAB „X“ įmonės veiklą.
Atlikus tyrimus išsiaiškinta, kas yra įmonės paslauga, kokios jos savybės, ypatybės bei kaip gerinant paslaugos kokybę įmonė gali įgyti konkurencinį pranašumą. Atlikus anketinę apklausą ir SSGG analizę buvo išsiaiškinta, kad stipriausios UAB ,,X“ įmonės pusės – paslaugų ir aptarnavimo kokybė. Išaiškėjo pagrindinai ,,X“ įmonės trūkumai – per mažas dėmesys reklamai, gana aukšta paslaugų kaina ir per mažas papildomų paslaugų pasirinkimas.
Turinys
- SANTRAUKA.4
- SUMMARY.5
- ĮVADAS.6
- 1. MOKSLINĖS LITERATŪROS ANALIZĖ.8
- 1.1. Konkurencingumo samprata8
- 1.2.Konkurencingumo lygiai15
- 1.3.Konkurencingumą lemiantys veiksniai17
- 2. TYRIMO DIZAINAS20
- 2.1. Tyrimo pasirinkimas tyrimo metodai20
- 2.2. Įmonės pristatymas23
- 3. TYRIMO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS25
- 3.1. ,,X‘‘ įmonės SSGG analizės rezultatai ir jų aptarimas25
- 3.2. ,,X‘‘ įmonės apklausos rezultatai ir jų aptarimas.27
- IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS42
- LITERATŪROS SĄRAŠAS43
- PRIEDAI45
Reziumė
- Autorius
- jevgenij1992
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €12.31
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Spa 31, 2013
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 54 psl.
Atsiliepimai
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų