Muzikinio ugdymo kokybės kriterijai
Ištrauka
Žmonijos kutūrinio vystymosi pradžioje kilo fundamentalūs klausimai: ko mokyti, kaip mokyti bei organizuoti mokymą. Nuo jų sprendimo priklausė daug kas : ne tik jaunųjų kartų parengimo spręsti gyvenimo uždavinius kokybė, bet ir paties gyvenimo pažanga. Mokymo procesas labai sudėtingas. Jame susitinka du skirtingi subjektai - mokytojas ir mokinys. Jie abu turi įvairius įgimtus duomenis, nevienodą išsilavinimą ir išsiauklėjimą, skirtingą amžių ir gyvenimo patyrimą, kitaip žiūri į mokymo turinio vertybes, supami klasės kolektyvo , kitokios socialinės aplinkos. Jiems didžiulę įtaką daro konkreti epocha, visuomenės ekonominis, kultūrinis gyvenimas. Žodžiu, mokymo procesas yra visuomeninis - kultūrinis, psichologinis ir valdymo - organizavimo reiškinys. Tačiau, kaip minėjau, tarp informacijos adresanto ir adresato yra nemažai skirtumų, kurie sąlygoja informacijos pasisavinimo kiekį, todėl visais laikais nuo pat žmogaus evoliucijos vyrauja švietimui aktualus probleminis klausimas : "kaip teikti informaciją, kad ją maksimaliai įsisavintų ir sėkmingai panaudotų mokinys?", ypatingai , akcentuojant meno disciplinas, kurios reikalauja ne tik loginio, bet ir perkusinio, bei vizualinio mąstymo, tai sudėtinga užduotis, reikalaujanti daug pastangų, bei darbo.
Reziumė
- Autorius
- ievasle111
- Tipas
- Rašinys
- Dalykas
- Pedagogika
- Kaina
- €2.05
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bal 7, 2016
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 9 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų