Reklamos psichologija - Kvepalų reklamų apžvalga
18 skaidr.
Ištrauka
Gera kvepalų reklama turi būti įtraukianti, sukaustanti dėmesį, privalo turėti pagrindinę mintį (siunčiamą žinutę), vaizduojami objektai turi tarsi susilieti tarpusavyje, tam kad neblaškytų dėmesio ir būtų akcentuojamas konkretus produktas, taip pat reklamos vizualas turėtų turėti sąryšį su kvepalų sudėtimi ir/ar dizainu.
Reziumė
- Autorius
- akseinga
- Tipas
- Prezentacija
- Dalykas
- Psichologija
- Kaina
- €1.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 12, 2023
- Publikuotas
- 2018 m.
- Apimtis
- 18 skaidr.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Alaus reklamos poveikis vartotojui
Psichologija
Referatas
angel_snc
Transpersonalinės psichologijos apžvalga ir jos esminiai principai
Psichologija
Kursinis darbas
2011 m.
dainius
Tyrimas: reklamos įtaka žmogui
Psichologija
Tyrimas
2009 m.
alanytia
Anti-tabako reklamos prisiminimas ir to poveikis metimui rūkyti
Psichologija
Prezentacija
2015 m.
ggg023
Anti-tabako reklamos prisiminimas ir to poveikis metimui rūkyti: rezultatai iš Kalifornijos rūkymo kohortos
Psichologija
Tyrimas
2015 m.
ggg023
Psichologijos sąvokų sąrašas
Psichologija
Paruoštukė
2012 m.
coldwater
Psichologijos teorija
Psichologija
Konspektas
2008 m.
silva19