Reklamos psichologija - Kvepalų reklamų apžvalga

18 skaidr.

Ištrauka

Gera kvepalų reklama turi būti įtraukianti, sukaustanti dėmesį, privalo turėti pagrindinę mintį (siunčiamą žinutę), vaizduojami objektai turi tarsi susilieti tarpusavyje, tam kad neblaškytų dėmesio ir būtų akcentuojamas konkretus produktas, taip pat reklamos vizualas turėtų turėti sąryšį su kvepalų sudėtimi ir/ar dizainu.


Reziumė

Autorius
akseinga
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Psichologija
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 12, 2023
Publikuotas
2018 m.
Apimtis
18 skaidr.

Susiję darbai

Alaus reklamos poveikis vartotojui

Psichologija Referatas angel_snc
Dabartiniame verslo pasaulyje, kai prekių gamyba, paslaugų teikimas didėja arba gali didėti sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, reklama tampa viena svarbiausių priemonių pritraukti...

Tyrimas: reklamos įtaka žmogui

Psichologija Tyrimas 2009 m. alanytia
Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur, važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste aplink matome...

Psichologijos sąvokų sąrašas

Psichologija Paruoštukė 2012 m. coldwater
Tai svarbiausių bendrosios psichologijos sąvokų sąrašas, praversiantis ruošiantis šio dalyko egzaminui. Sąvokos, kurių pateikta maždaug 100, suskirstytos pagal tematiką.

Psichologijos teorija

Psichologija Konspektas 2008 m. silva19
Išstudijavę šį skyrių, turėtume gebėti: Apibendrinti psichologijos mokslo sąvoką, jos raidą. Paaiškinti svarbiausias psichologijos šakas. Nurodyti pagrindinius psichologijos tyrimo metodus. ...