Tyrimas: reklamos įtaka žmogui
Ištrauka
Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur, važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste aplink matome daug įvairiausių reklaminių iškabų, imdami laikraščius iš pašto dėžutės kartais randame reklaminį bukletėlį.
Kiekvienas žmogus yra asmenybė ir kiekvienas savaip vertiną reklamą. Todėl yra įdomu žinoti įvairių žmonių reklamos vertinimą, jos poveikį vartotojui ir rinkai. Šiais laikais reklamos industrija labai sparčiais plečiasi ir atsiranda vis naujų reklamos formų.
Šiandien reklama labai sparčiai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Aktyvios rinkos sąlygomis, esant didelei prekių ir paslaugų įvairovei, reklama tampa viena svarbiausių esamų ir potencialių pirkėjų, lankytojų ir klientų informavimo, supažindinimo ir susidomėjimą sukeliančių bei įtikinėjimo priemonių. Reklama padeda vartotojui išsirinkti prekę, skatina atskirus pirkėjus, o kartais ir plačius vartotojų sluoksnius įsigyti prekę. Ji padeda formuoti interesus, papročius, nuomonę, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui. Reklama apibūdina tų ar kitų prekių naudingumą, jų reikšmę, kainas, asortimentą ir kokybę.
Šiuo tyrimu mes ir siekėme sužinoti, kokia yra reklamos įtaka žmogui.
Turinys
- Įvadas 3 psl.
- Tyrimo aprašymas 4 psl.
- Tyrimo anketa 5-6 psl.
- Reklamos įtaka 7 psl.
- Asmenybės struktūra 7-8 psl.
- Sąmonė ir pasąmonė 8-9 psl.
- Kolektyvinė pasąmonė 9-10 psl.
- Reklama kaip sapnas 10 psl.
- JAV mokslininkai apie reklamos įtaką 10-11 psl.
- Socialinė reklama ir nusikaltimai 11-12 psl.
- Reklamos televizijoje poveikis moterims 13 psl.
- Įdomūs faktai 13-14 psl.
- Išvados 15 psl.
- Naudota literatūra 16 psl.
Reziumė
- Autorius
- alanytia
- Tipas
- Tyrimas
- Dalykas
- Psichologija
- Kaina
- €2.67
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 25, 2014
- Publikuotas
- 2009 m.
- Apimtis
- 27 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų