Anti-tabako reklamos prisiminimas ir to poveikis metimui rūkyti
11 skaidr.
Ištrauka
Tyrimo tikslas: Siekė pateikti papildomus reklamų naudojimo įrodymus, susijusius su rūkymo padariniais sveikatai ,asmeniniu ir emociniu atžvilgiu, įvertindami 4-ias anti-tabako televizijos reklamas, išsivysčiusias pagal Kalifornijos Tabako Kontrolės Programą ir atskleisti šių skelbimų poveikį rūkymo metimui.
Reklama, pavadinta "Etapais" (Stages), rodo moterį, besidalijančią asmenine neigiama patirtimi, susijusia su tabako vartojimu. lHipotezė teigia, kad šis skelbimas bus prisimenamas dažniau, negu kiti 3 skelbimai, vaizduojantys skirtingas numatytas temas tarp dabartinių rūkalių.
Turinys
- Tyrimo tikslas
- Hipotezes
- Anti-tabako reklamos
- Imties reprezentatyvumas
- Metodika
- Kintamieji
- Rezultatai
- Išvados
Reziumė
- Autorius
- ggg023
- Tipas
- Prezentacija
- Dalykas
- Psichologija
- Kaina
- €1.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Lap 26, 2015
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 11 skaidr.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Alaus reklamos poveikis vartotojui
Psichologija
Referatas
angel_snc
Vaikai ne tokie kaip kiti. Autizmas
Psichologija
Prezentacija
marvita
Tyrimas: reklamos įtaka žmogui
Psichologija
Tyrimas
2009 m.
alanytia
Stereotipai ir tolerancija
Psichologija
Referatas
2011 m.
simioli
Irvin‘o D. Yalom‘o knygos „Žiūrėti į saulę - kaip įveikti mirties baimę' analizė
Psichologija
Referatas
2014 m.
sin96
Anti-tabako reklamos prisiminimas ir to poveikis metimui rūkyti: rezultatai iš Kalifornijos rūkymo kohortos
Psichologija
Tyrimas
2015 m.
ggg023
Išsiskyrimo su tėvais psichologinis poveikis vaikams
Psichologija
Referatas
2018 m.
Šimkūnaitė