Anti-tabako reklamos prisiminimas ir to poveikis metimui rūkyti

11 skaidr.

Ištrauka

Tyrimo tikslas: Siekė pateikti papildomus reklamų naudojimo įrodymus, susijusius su rūkymo padariniais sveikatai ,asmeniniu ir emociniu atžvilgiu, įvertindami 4-ias anti-tabako televizijos reklamas, išsivysčiusias pagal Kalifornijos Tabako Kontrolės Programą ir atskleisti šių skelbimų poveikį rūkymo metimui.

Reklama, pavadinta "Etapais" (Stages), rodo moterį, besidalijančią asmenine neigiama patirtimi, susijusia su tabako vartojimu. lHipotezė teigia, kad šis skelbimas bus prisimenamas dažniau, negu kiti 3 skelbimai, vaizduojantys skirtingas numatytas temas tarp dabartinių rūkalių.


Turinys

  • Tyrimo tikslas
  • Hipotezes
  • Anti-tabako reklamos
  • Imties reprezentatyvumas
  • Metodika
  • Kintamieji
  • Rezultatai
  • Išvados

Reziumė

Autorius
ggg023
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Psichologija
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 26, 2015
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
11 skaidr.

Susiję darbai

Alaus reklamos poveikis vartotojui

Psichologija Referatas angel_snc
Dabartiniame verslo pasaulyje, kai prekių gamyba, paslaugų teikimas didėja arba gali didėti sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, reklama tampa viena svarbiausių priemonių pritraukti...

Vaikai ne tokie kaip kiti. Autizmas

Psichologija Prezentacija marvita
Kas tai yra autizmas? Kaip nusakyti ar vaikas yra autistas? Kas sukelia klasikinį autizmą? Koks yra autisto vaiko pasaulis? Kokios taikomos gydymo metodikos?

Tyrimas: reklamos įtaka žmogui

Psichologija Tyrimas 2009 m. alanytia
Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur, važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste aplink matome...

Stereotipai ir tolerancija

Psichologija Referatas 2011 m. simioli
Veikiant stereotipams, kartais labai sunku bendrauti, nes visai nepažįstant žmogaus būna susidarius išankstinė priešiška nuomonė, kurią paneigti nelengva. Tai l