Savarankiškos pedagoginės praktikos sveikatos ugdymo užduočių ataskaita
Ištrauka
Atliktos užduotys:
- SVEIKATOS UGDYMO INTEGRAVIMAS Į DALYKŲ AR UGDYMO SRIČIŲ TEMINIUS PLANUS, PASIRENKAMŲJŲ DALYKŲ IR DALYKŲ MODULIŲ PROGRAMAS
1.1. Informacijos rinkimas. Pokalbių (galima naudotis ir žemiau pateiktais klausimynais arba parengti savo) su mokyklos administracija, mokytojais, kitais specialistais (socialinis pedagogas, psichologas, sveikatos priežiūros specialistas), mokiniais, išsiaiškinkite:
- Ar sveikatos ugdymas yra integrali ugdymo turinio dalis? Į kokius planus, programas integruotas sveikatos ugdymas (ugdymo sričių, trumpalaikius teminius planus, pasirenkamųjų dalykų, dalykų modulių programas).
- Kokias sveikatinimo programas mokykla įgyvendina? Ar įgyvendinama Sveikatos ugdymo bendroji programa (2012)? Ar mokykla turi pasirengusi savo integruojamąją sveikatos ugdymo programą? Jeigu taip, ar sveikatos programa pagilina bendrojo lavinimo programų turinį, akcentuoja problemines sveikatos sritis, sveikatos rizikos veiksnius ir t.t.?
- Kokiose klasėse vykdomas sveikatos ugdymas? Kokios formos pasirenkamos (projektinė veikla, klasės valandėlės, renginiai ir pan.).
- Kokias temas apima sveikatos ugdymas? Jūsų nuomone, ar ugdymo procese skiriama pakankamai dėmesio įvairiems sveikatos aspektams (fizinei, protinei, emocinei, dvasinei sveikatai). Kokius įgūdžius padeda formuotis mokiniams (savęs pažinimo, bendravimo, bendradarbiavimo, sprendimo priėmimo, gyvenimo sunkumų įveikimo ir pan.)?
- Kaip vertinate mokyklos bendruomenės vykdomą sveikatos ugdymo procesą?
1.2. Rezultatų analizė, apibendrinimas ir išvados. Darbe pateikiama mokyklos sveikatos ugdymo proceso analizė, tyrimo rezultatai. Rezultatai susisteminami ir gali būti pateikiami lentelėmis ir/ ar grafikais, diagramomis. Rezultatų aprašymas turi būti adekvatus ir išsamus. Darbas baigiamas išvadomis ir pasiūlymais. Svarbu pateikti ne tik faktus, bet ir Jūsų nuomone, tinkamus problemų sprendimo būdus, įvertinti kiekvieną faktą sveikatos požiūriu.
2. PRAKTIKOS APIBENDRINIMAS IR SAVIREFLEKSIJA
- Kaip vertinate savo kaip sveikatos ugdytojo kompetencijas?
- Kas man, kaip būsimam klasės auklėtojui ir dalyko mokytojui, bus svarbiausia ugdant mokinių sveikatą, kokios asmenybės savybės svarbios, ar aš jų turiu, ko man dar reikia išmokti, ar aš noriu (galiu) to išmokti?
- Su kokiais sunkumais susidūrėte atlikdami sveikatos ugdymo užduotis? Jūsų pasiūlymai užduočių tobulinimui?
Turinys
- 1) Mokyklos ugdymo proceso analizė (pokalbiai su sveikatos priežiūros specialiste, psichologe, socialine pedagoge, mokyklos administracija bei mokytojais) - 2 p.
- 2) Praktikos apibendrinimas ir savirefleksija - 10 p.
Reziumė
- Autorius
- viktorijadi
- Tipas
- Praktikos ataskaita
- Dalykas
- Biologija
- Kaina
- €3.24
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Geg 17, 2015
- Publikuotas
- 2014 m.
- Apimtis
- 11 psl.
Atsiliepimai
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų