Atmintinė pedagogui, ugdančiam specialiųjų ugdymosi poreikių vaikus
Ištrauka
Noro mokytis palaikymas ir žadinimas:
-
neakcentuoti vaiko nesėkmių, leisti jam pasijusti mokančiam, žinančiam, gabiam;
-
padėti mokiniui išlaikyti savigarbą, jam ir klasės draugams išaiškinant, kad mokinys nekaltas dėl prastesnių mokymosi rezultatų; priešingai, jis vertas pagarbos dėl daug valios pastangų reikalaujančio darbo ir pamažu daromos pažangos;
-
vertinant akcentuoti pažangą, o ne klaidas;
-
stengtis palaikyti teigiamus emocinius santykius su vaiku. Vaikas ir mokytojas turi draugiškai sutelkti pastangas kovai su mokinio negalia;
-
palaikyti mokinio pasiryžimą tinkamai organizuoti savo veiklą ir kantriai, dėmesingai, nuosekliai ją atlikti, nuolat akcentuoti mokinio pasiekimus;
-
išsiaiškinti objektyvias mokymosi nesėkmių priežastis, sužadinti norą didelėmis valios pastangomis įveikti negalią.
Turinys
- Svarbiausios gero pedagogo savybės.
- Mokėjimai ir įgūdžiai, kuriuos turėtų turėti pedagogas.
- Noro mokytis palaikymas ir žadinimas.
- Kaip elgtis su specialiųjų poreikių vaikais.
Reziumė
- Autorius
- samev
- Tipas
- Paruoštukė
- Dalykas
- Pedagogika
- Kaina
- €1.38
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 14, 2020
- Publikuotas
- 2016 m.
- Apimtis
- 2 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų