Atmintinė pedagogui, ugdančiam specialiųjų ugdymosi poreikių vaikus

2 psl. / 720 žod.

Ištrauka

Noro mokytis palaikymas ir žadinimas:

  • neakcentuoti vaiko nesėkmių, leisti jam pasijusti mokančiam, žinančiam, gabiam;

  • padėti mokiniui išlaikyti savigarbą, jam ir klasės draugams išaiškinant, kad mokinys nekaltas dėl prastesnių mokymosi rezultatų; priešingai, jis vertas pagarbos dėl daug valios pastangų reikalaujančio darbo ir pamažu daromos pažangos;

  • vertinant akcentuoti pažangą, o ne klaidas;

  • stengtis palaikyti teigiamus emocinius santykius su vaiku. Vaikas ir mokytojas turi draugiškai sutelkti pastangas kovai su mokinio negalia;

  • palaikyti mokinio pasiryžimą tinkamai organizuoti savo veiklą ir kantriai, dėmesingai, nuosekliai ją atlikti, nuolat akcentuoti mokinio pasiekimus;

  • išsiaiškinti objektyvias mokymosi nesėkmių priežastis, sužadinti norą didelėmis valios pastangomis įveikti negalią.


Turinys

  • Svarbiausios gero pedagogo savybės.
  • Mokėjimai ir įgūdžiai, kuriuos turėtų turėti pedagogas.
  • Noro mokytis palaikymas ir žadinimas.
  • Kaip elgtis su specialiųjų poreikių vaikais.

Reziumė

Autorius
samev
Tipas
Paruoštukė
Dalykas
Pedagogika
Kaina
€1.38
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 14, 2020
Publikuotas
2016 m.
Apimtis
2 psl.

Susiję darbai

Priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas

Pedagogika Kursinis darbas svetlana
Darbo aktualumas. Vaikai rašyti ir skaityti pradeda nevienodai dėl skirtingų pažintinių, socialinių ir emocinių galių. Kad vaikas skaityti ir rašyti mokytųsi remdamasis savo...

Neformaliojo vaikų ugdymo poreikių tyrimas

Pedagogika Tyrimas 2008 m. džonas
Dabartiniu metu didžiausias dėmesys skiriamas formaliam švietimui, tačiau norint paruošti mokinius gyventi ir veiksmingai dirbti XXI amžiuje, turi funkcionuoti neformalus ugdymas, kaip neatsiejama...