Mokinių turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių gamtos mokslų ugdymo proceso teoriniai aspektai
31 psl. / 9696 žod.
Ištrauka
Apibendrinant galima daryti išvadas, kad žuvys – tai stuburiniai vandens gyvūnai, jų yra įvairovė gana didžiulė. Pagal savo gyvenamą vietą žuvys yra skirstomos į gėlavandenes ir jūrines. Žuvys turi porines/neporines galūnes, vadinamas pelekais. Kūnas yra aptakios formos, tačiau kaklo žuvys neturi. Žuvų kūno atrama yra kaulinis stuburas.
Turinys
- I skyrius. Mokinių turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių gamtos mokslų ugdymo proceso teoriniai aspektai
- 1.1. Mokiniai turintys specialiųjų ugdymo(si) poreikių ir jų integravimas į bendrojo lavinimo mokyklas
- 1.2. VII klasių moksleivių turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių bendra charakteristika
- 1.3. Gamtos mokslų mokymo metodai ir gamtamokslinis ugdymas
- 1.3.1. Gamtos mokslų mokymo metodų samprata, reikšmė ir klasifikacija
- 1.3.2. Gamtamokslinis ugdymas ir gamtamokslinio ugdymo programos
- 1.4. VII klasės gamtamokslinio ugdymo priemonės
- 1.5. Žuvų klasės apžvalga
- 1.5.1. Žuvų evoliucijos ypatumai
- 1.5.2. Žuvų bendra charakteristika
Literatūros sąrašas
LITERATŪRA
- Dr. Miranda Macquitty (1997). Žvilgsnis į pasaulį. Vandenynai. Vilnius: Alma litera
- D.Traitakas, N. Klinkovskaja, V. Karjenovas, S.Balujevas (1987) Biologija. Informacine medžiaga. Kaunas
- National Geographic. (2006.o4) [žiūrėta kovo 13 d.]. Prieiga per Internetą: http://www.nationalgeographic.lt/
- Pažinimo džiaugsmas. Populiarioji enciklopedija.(1990) Gyvoji gamta. Vilnius: Lietuvos enciklopedijų redakcija
- Pažinimo džiaugsmas.Populiarioji enciklopedija.(1994) Žemė ir jos gėrybės. Vilnius: Mokslo ir enciklopedijų leidykla
- J.Virbickas (2000). Lietuvos žuvys. Vilnius: Mokslas
- V. Lamanauskas (2001). Gamtamokslinis ugdymas pradinėje mokykloje. Šiauliai
- Bendrosios programos ir išsilavinimo standartai; Vilnius, 2003
- Gamtotyra bendrojo lavinimo mokyklos 1 – 6 klasėse. Sud. Vilkonienė M. (2002). // Pranešimų rinkinys. Vilnius.
- V. Lamanauskas (1999) Integruotas gamtamokslinis ugdymas: teoriniai ir praktiniai aspektai. Šiauliai.
- V. Lamanauskas (2001) Gamtamokslinis ugdymas pradinėje mokykloje. Šiauliai.
- V. Rajeckas (2002) Ugdymo tikslai ir uždaviniai. Vilnius.
- J. Ratkus (2000) Ugdymo ir pamokinė pasaulio pažinimo veikla. Šiauliai.
- J. Ratkus, I. Kundrotienė, R. Vilkonis (1999) Pasaulio pažinimo didaktikos gairės. Šiauliai.
- Ališauskas, A. (1996). Vaikų vystymosi ypatingumų pažinimas ir įvertinimas. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla.
- Ališauskas, A. (2003). Vaikų raidos ypatingumų ir specialiųjų ugdymo(si) poreikių pažinimas ir įvertinimas. J. Ambrukaitis (Red.). Specialiojo ugdymo pagrindai (p. 221-259). Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla.
- Barkauskaitė, M., Vasiliauskas, R., Gaigalienė, M., Indrašienė, V., Prakapas, R. ir kt. (2003).
- Nesėkmingo mokymosi mastai ir priežastys: Tiriamojo darbo ataskaita. Vilnius, 2003. [žiūrėta kovo 13 d.]. Prieiga per Internetą: http://www.smm.lt/svietimo_bukle/docs?NMMP_ataskaita.doc
- Jovaiša, L. (1999). Profesinio konsultavimo psichologija. Vilnius: Agora.
- Radzevičienė, L. (2003). Vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, psichosocialinė raida. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla.
- Hallahan D. P., Kauffman, J. M. (2003). Ypatingieji mokiniai. Specialiojo ugdymo įvadas. Vilnius.
- Ališauskas, A. (2002). Vaikų raidos ypatingumų ir specialiųjų ugdymo(si) poreikių įvertinimas. Šiauliai.
- Ališauskas, A. (2002). Vaikų vystymosi ypatingumų pažinimas ir įvertinimas. Šiauliai
- Labinienė, R., Aidukienė, R., Kvedarienė, J., Kliminskas, R. (2003). Mokyklą visiems kuriame šiandien“. Vilnius
- Labinienė, R., Aidukienė, T., Christensen, F. (2003). Mokytojų rengimo ugdyti specialiųjų poreikių turinčius vaikus bendrojo ugdymo klasėse gairės. Vilnius.
- Ambrukaitis J. (2001). Specialiųjų poreikių vaikų pažinimas ir ugdymas. Šiauliai.
- Ambrukaitis, J., Ališauskas, A., Labinienė, R., Ruškus, J. (2003). Specialiojo ugdymo pagrindai. Šiauliai.
- Barkauskaitė M., Grinevičienė V., Indrašienė V. (2001). Specialiųjų poreikių vaikų ugdymas – Vilnius
- Galkienė A. (2003) Pedagoginė sąveika integruoto ugdymo sąlygomis – Šiauliai, 2003.
- Jovaiša L. Edukologijos įvadas – Vilnius, 2002.
- LR sveikatos apsaugos ministro ir LR socialinės apsaugos ir darbo ministro 2011 m. liepos 11 d. įsakymu Nr. V-1265/V-685/A1-317. [žiūrėta kovo 13 d.]. Prieiga per Internetą: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=404013&p_query=&p_tr2=
- Jovaiša L. Ugdymo mokslas ir praktika – Vilnius, 2001.
- Specialusis ugdymas // Mokslo darbai Nr. 2(9). Šiauliai, 2003.
- Specialiojo ugdymo pagrindai – Šiauliai, 2003.
- Žuvininkystės tarnybos prie Lietuvos Respublikos Žemės ūkio ministerija [žiūrėta kovo 13 d.]. Prieiga per Internetą: http://zuv.lt/
- Vilniaus universiteto Ekologijos institutas [žiūrėta kovo 13 d.]. Prieiga per Internetą: http://www.ekoi.lt/lt/
- Vilniaus universiteto Gamtos mokslų fakultetas. [žiūrėta kovo 13 d.]. Prieiga per Internetą: http://www.gf.vu.lt/lt
Reziumė
- Autorius
- rasa13
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Pedagogika
- Kaina
- €9.48
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 27, 2023
- Publikuotas
- 2016 m.
- Apimtis
- 31 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, integravimas į bendrojo lavinimo mokyklas: socialinis pedagoginis aspektas
Pedagogika
Referatas
2008 m.
everesta
Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas pradinėse klasėse
Pedagogika
Diplominis darbas
tomo0
Neformaliojo vaikų ugdymo poreikių tyrimas
Pedagogika
Tyrimas
2008 m.
džonas
Mokinių pažinimo kompetencijos ugdymo (si) galimybės 9-10-os klasės biologijos mokymosi priemonių turinyje IKT pagrindu: vadovėlių ir užduočių sąsiuvinių aspektas
Pedagogika
Diplominis darbas
2015 m.
virgita
Kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turinčių vaikų ugdymo aspektai
Pedagogika
Referatas
2018 m.
silvija*mi
Atmintinė pedagogui, ugdančiam specialiųjų ugdymosi poreikių vaikus
Pedagogika
Paruoštukė
2016 m.
samev
Bendraamžių pagalba specialiųjų ugdymo(si) poreikių turintiems vaikams bendrojo lavinimo mokykloje
Pedagogika
Diplominis darbas
2006 m.
samev