Mokinių turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių gamtos mokslų ugdymo proceso teoriniai aspektai

31 psl. / 9696 žod.

Ištrauka

Apibendrinant galima daryti išvadas, kad žuvys – tai stuburiniai vandens gyvūnai, jų yra įvairovė gana didžiulė. Pagal savo gyvenamą vietą žuvys yra skirstomos į gėlavandenes ir jūrines. Žuvys turi porines/neporines galūnes, vadinamas pelekais. Kūnas yra aptakios formos, tačiau kaklo žuvys neturi. Žuvų kūno atrama yra kaulinis stuburas.


Turinys

  • I skyrius. Mokinių turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių gamtos mokslų ugdymo proceso teoriniai aspektai
  • 1.1. Mokiniai turintys specialiųjų ugdymo(si) poreikių ir jų integravimas į bendrojo lavinimo mokyklas
  • 1.2. VII klasių moksleivių turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių bendra charakteristika
  • 1.3. Gamtos mokslų mokymo metodai ir gamtamokslinis ugdymas
  •         1.3.1. Gamtos mokslų mokymo metodų samprata, reikšmė ir klasifikacija
  • 1.3.2. Gamtamokslinis ugdymas ir gamtamokslinio ugdymo programos
  • 1.4. VII klasės gamtamokslinio ugdymo priemonės
  • 1.5. Žuvų klasės apžvalga
  • 1.5.1. Žuvų evoliucijos ypatumai
  • 1.5.2. Žuvų bendra charakteristika

Literatūros sąrašas

LITERATŪRA

  1. Dr. Miranda Macquitty (1997). Žvilgsnis į pasaulį. Vandenynai. Vilnius: Alma litera
  2. D.Traitakas, N. Klinkovskaja, V. Karjenovas, S.Balujevas (1987) Biologija. Informacine medžiaga. Kaunas
  3. National Geographic. (2006.o4) [žiūrėta kovo 13 d.]. Prieiga per Internetą: http://www.nationalgeographic.lt/
  4. Pažinimo džiaugsmas. Populiarioji enciklopedija.(1990) Gyvoji gamta. Vilnius: Lietuvos enciklopedijų redakcija
  5. Pažinimo džiaugsmas.Populiarioji enciklopedija.(1994) Žemė ir jos gėrybės. Vilnius: Mokslo ir enciklopedijų leidykla
  6. J.Virbickas (2000). Lietuvos žuvys. Vilnius: Mokslas
  1. V. Lamanauskas (2001). Gamtamokslinis ugdymas pradinėje mokykloje. Šiauliai
  2. Bendrosios programos ir išsilavinimo standartai; Vilnius, 2003
  3. Gamtotyra bendrojo lavinimo mokyklos 1 – 6 klasėse. Sud. Vilkonienė M. (2002). // Pranešimų rinkinys. Vilnius.
  4. V. Lamanauskas (1999) Integruotas gamtamokslinis ugdymas: teoriniai ir praktiniai aspektai. Šiauliai.
  5. V. Lamanauskas (2001) Gamtamokslinis ugdymas pradinėje mokykloje. Šiauliai.
  6. V. Rajeckas (2002) Ugdymo tikslai ir uždaviniai. Vilnius.
  7. J. Ratkus (2000) Ugdymo ir pamokinė pasaulio pažinimo veikla. Šiauliai.
  8. J. Ratkus, I. Kundrotienė, R. Vilkonis (1999) Pasaulio pažinimo didaktikos gairės. Šiauliai.
  9. Ališauskas, A. (1996). Vaikų vystymosi ypatingumų pažinimas ir įvertinimas. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla.
  10. Ališauskas, A. (2003). Vaikų raidos ypatingumų ir specialiųjų ugdymo(si) poreikių pažinimas ir įvertinimas. J. Ambrukaitis (Red.). Specialiojo ugdymo pagrindai (p. 221-259). Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla.
  11. Barkauskaitė, M., Vasiliauskas, R., Gaigalienė, M., Indrašienė, V., Prakapas, R. ir kt. (2003).
  12. Nesėkmingo mokymosi mastai ir priežastys: Tiriamojo darbo ataskaita. Vilnius, 2003. [žiūrėta kovo 13 d.]. Prieiga per Internetą: http://www.smm.lt/svietimo_bukle/docs?NMMP_ataskaita.doc
  13. Jovaiša, L. (1999). Profesinio konsultavimo psichologija. Vilnius: Agora.
  14. Radzevičienė, L. (2003). Vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, psichosocialinė raida. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla.
  15. Hallahan D. P., Kauffman, J. M. (2003). Ypatingieji mokiniai. Specialiojo ugdymo įvadas. Vilnius.
  16. Ališauskas, A. (2002). Vaikų raidos ypatingumų ir specialiųjų ugdymo(si) poreikių įvertinimas. Šiauliai.
  17. Ališauskas, A. (2002). Vaikų vystymosi ypatingumų pažinimas ir įvertinimas. Šiauliai
  18. Labinienė, R., Aidukienė, R., Kvedarienė, J., Kliminskas, R. (2003). Mokyklą visiems kuriame šiandien“. Vilnius
  19. Labinienė, R., Aidukienė, T., Christensen, F. (2003). Mokytojų rengimo ugdyti specialiųjų poreikių turinčius vaikus bendrojo ugdymo klasėse gairės. Vilnius.
  20. Ambrukaitis J. (2001). Specialiųjų poreikių vaikų pažinimas ir ugdymas. Šiauliai.
  21. Ambrukaitis, J., Ališauskas, A., Labinienė, R., Ruškus, J. (2003). Specialiojo ugdymo pagrindai. Šiauliai.
  22. Barkauskaitė M., Grinevičienė V., Indrašienė V. (2001). Specialiųjų poreikių vaikų ugdymas – Vilnius
  23. Galkienė A. (2003) Pedagoginė sąveika integruoto ugdymo sąlygomis – Šiauliai, 2003.
  24. Jovaiša L. Edukologijos įvadas – Vilnius, 2002.
  25. LR sveikatos apsaugos ministro ir LR socialinės apsaugos ir darbo ministro 2011 m. liepos 11 d. įsakymu Nr. V-1265/V-685/A1-317. [žiūrėta kovo 13 d.]. Prieiga per Internetą: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=404013&p_query=&p_tr2=
  26. Jovaiša L. Ugdymo mokslas ir praktika – Vilnius, 2001.
  27. Specialusis ugdymas // Mokslo darbai Nr. 2(9). Šiauliai, 2003.
  28. Specialiojo ugdymo pagrindai – Šiauliai, 2003.
  29. Žuvininkystės tarnybos prie Lietuvos Respublikos Žemės ūkio ministerija [žiūrėta kovo 13 d.]. Prieiga per Internetą: http://zuv.lt/
  30. Vilniaus universiteto Ekologijos institutas [žiūrėta kovo 13 d.]. Prieiga per Internetą: http://www.ekoi.lt/lt/
  31. Vilniaus universiteto Gamtos mokslų fakultetas. [žiūrėta kovo 13 d.]. Prieiga per Internetą: http://www.gf.vu.lt/lt


Reziumė

Autorius
rasa13
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Pedagogika
Kaina
€9.48
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 27, 2023
Publikuotas
2016 m.
Apimtis
31 psl.

Susiję darbai

Neformaliojo vaikų ugdymo poreikių tyrimas

Pedagogika Tyrimas 2008 m. džonas
Dabartiniu metu didžiausias dėmesys skiriamas formaliam švietimui, tačiau norint paruošti mokinius gyventi ir veiksmingai dirbti XXI amžiuje, turi funkcionuoti neformalus ugdymas, kaip neatsiejama...