Darbo organizavimo tobulinimas

26 psl. / 5866 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Kiekvienoje įmonėje yra svarbus darbo organizavimas. Organizuodami darbą, planuodami, skirstydami darbuotojus pagal kvalifikaciją ir turimas žinias, sujungdami atskirus žmonės į vieningas grupes ir juos motyvuodami galime tikėtis pasisekimo. Be viso šito įmonė sužlugtu akimirksniu. Bet svarbiausia geras vadovas-dirigentas, kuris „sustyguotų“ įmonės veiklą taip, kad visas darbas vyktų organizuotai ir be trugdžių. Įmonėje „Via Aquaria“ darbas vyksta orgnaziuotai, tad įmonė dirba našiai ir išlieka rinkoje.

Problema. Kai organizacijai vadovaujama nesėkmingai organizacijos valdymas tampa nesistemingas ir neefektyvus. Nesėkmės pagrindas yra neįgyvendinta ir neprižiūrima vadybos sistema, kai organizacijos veiklos rezultatyvumą ir produktyvumą ne gerina, o blogina. Dauguma organizacijų savo darbą organizuoja ne taip kaip reikėtų, pasirenka ne tą metodą arba išvis jo nepasirenka. Nesistemingas vadovo darbo organizavimas visų pirma atsispindi produkto kokybėje, o kai jos nėra, taip pat ir pelnas mažėja. Netinkamas darbo organizavimas sukelia daug nepatogumų darbuotojams. Organizacija turi rasti veiksmingą vadovų ugdymo metodą, jei nori išlaikyti kvalifikuotų, protingų ir iniciatyvių darbuotojų kolektyvą Tik patenkintas savo darbu darbuotojas gali užtikrinti visapusiškai kokybišką darbą. Įmonėje „Via Aquaria“ nors ir darbas yra organizuotas: darbo pasidalijimas ir planavimas efektyvūs, tačiau darbo vietos organizavimui trūksta didesnio dėmesio, yra trūkumų, kuriuos reikia spręsti.

Darbo objektas – Darbo organizavimo tobulinimas įmonėje „Via Aquaria“.

Darbo tikslas – Išanalizuoti darbo organizavimo tobulinimo galimybes įmonėje „Via Aquaria“.

Darbo uždaviniai:

  1. Atlikti darbo organizavimo teorijos analizę.
  2. Atlikti UAB „Via Aquaria“ darbo pasidalijimo ir planavimo analizę.
  3. Išanalizuoti įmonės UAB „Via Aquaria“ darbo organizavimą.

Darbo metodai: mokslinių šaltinių analizė, kritinis vertinimas, apklausa raštu, stebėjimas, analizė, apibendrinimas.


Turinys

  • Santrauka
  • Įvadas
  • 1. DARBO OBJEKTO, INFORMACIJOS ŠALTINIŲ IR TYRIMŲ METODIKOS APŽVALGA
  • 2. DARBO ORGANIZAVIMO TOBULINIMO ANALIZĖ
  • 2.1 Darbo organizavimo esmė
  • 2.1.1 Darbo vietų organizavimo analizė
  • 2.1.2 Darbo pasidalijimo analizė
  • 2.2 Darbo planavimo galimybės
  • 3. ĮMONĖS DARBO ORGANIZAVIMO TOBULINIMO ANALIZĖ
  • 3.1 Darbo pasidalijimas įmonėje analizė
  • 3.2 Darbo planavimas įmonėje analizė
  • 3.3 Darbo vietų organizavimo analizė
  • Išvados ir pasiūlymai
  • Terminų žodynas
  • Literatūros sąrašas

Reziumė

Autorius
jonušaitė
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.80
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 11, 2015
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
26 psl.

Susiję darbai

Darbo organizavimas, normavimas ir apmokėjimas (1 dalis)

Vadyba Konspektas donatak
Nei viena organizacija negali funkcionuoti be kompetentingų, motyvuotų darbuotojų. Žmogiškoji veikla yra pagrindas organizacijos veiklai. Tačiau darbuotojai yra “brangūs”: daugelyje organizacijų atlyginimai darbuotojams...

Darbo organizavimo samprata

Vadyba Kursinis darbas edita27
Net senovės Egipte, statant įžymiąsias piramides, kiekvienas žinojo, kur, kada ir ką turi daryt, darbas buvo padalintas, kiekvienas turėjo savo pareigas, buvo už...

Biuro darbo organizavimas

Vadyba Referatas alinat
Palanki darbo aplinka garantuoja optimalų žmogaus funkcionavimą (sveikatą), gerą darbingumą, minimalius nuovargį bei monotoniją, kokybiškus darbo rezultatus, pasitenkinimą darbu ir santykiais jame.[7, p....

Konfliktų valdymas ir tobulinimas tarp darbuotojų

Vadyba Kursinis darbas 2013 m. sheshelia
Temos formuluotė. Konfliktų valdymas ir tobulinimas tarp darbuotojų Kelmės Jono Graičiūno gimnazijoje. Tyrimo problema. Kaip valdomi konfliktai tarp darbuotojų Kelmės Jono Graičiūno gimnazijoje?...