UAB “X” motyvacijos analizė
Ištrauka
Temos aktualumas. . Pagrindinė valdymo užduotis – numatyti organizacijos ateitį ir vesti į tą ateitį organizaciją. Tai – planavimo ir organizavimo uždaviniai. Tačiau jokiu būdu nereikia apsiriboti šia išvada, jog protingas strateginis planas ir protinga organizacinė struktūra būtinai padės pasiekti organizacijos tikslus. Norint šiuos sprendimus paversti realiais veiksmais ir atliktu kokybišku darbu, vadovai turi būti pasirengę skatinti ir remti tuos žmones, kurie tuos planus vykdo ir dirba tose struktūrose. Šiems planams įgyvendinti reikia nemažai laiko, todėl šiuo atžvilgiu yra labai svarbios visos pastangos ir siekiai išlaikyti žmones orientuotus į tuos tikslus. Šis procesas vadinamas – darbuotojų motyvacija.Darbdavys, norėdamas pasiekti maksimalius vykdomos veiklos rezultatus, turi atkreipti dėmesį į tai, kokiomis priemonėmis jis galėtų sutelkti visus darbuotojus siekti įmonės tikslų. Motyvacija itin svarbus veiksnys, skatinantis asmenis suderinti savo asmeninius tikslus su įmonės tikslais, kadangi geras įmonės rezultatas galėtų turėti įtakos ir darbuotojo geresniam pasisekimui ir pripažinimui. Nors verslininkai sako, kad darbuotojus labiausiai skatina organizacijos vidinė atmosfera, darbuotojų atstovai tvirtina, jog svarbiausia motyvacija – pinigai. Esą kvalifikuoti darbuotojai vis dažniau renkasi perspektyvią įmonę, o mažiau kvalifikuoti – didesnę algą arba darbą užsienyje.Problematika. Motyvacijos nebuvimas ar netaikymas turi didelę (neigiamą) įtaką įmonių pelnui, tai neatsiejama kiekvienos iš jų gyvavivmo dalis. Darbe tiriamos motyvacijos buvimo ar nebuvimo problemos ir naudos uždarojoje akcinėje bendrovėje „X“.Darbo tikslas: išanalizuoti UAB ,,X‘‘ motyvacijos reikšmę, darbuotojų motyvavimo būdus ir jų poveikį įmonės valdymui.Darbo uždaviniai:1. Išanalizuoti darbuotojų motyvavimo svarbą ir apibūdinti motyvacijos teorijas, materialinio ir moralinio skatinimo būdus, jų poveikį įmonės valdymui.2. Ištirti UAB „X“ darbuotojų motyvaciją.3. Išanagrinėti darbuotojų motyvavimo priemones.
Darbo metodai. Mokslinės – teorinės literatūros analizė, lyginamoji analizė. UAB „Vitlaima“ motyvacijos sistemos stebėjimas ir analizė, žodinė apklausa. Taip pat įmonės duomenų analizė.
Turinys
- Santrauka3
- Įvadas5
- 1. UAB ,,X‘‘ VEIKLOS, INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ BEI TYRIMŲ METODIKOS APŽVALGA6
- 2. PAGRINDINIAI MOTYVACIJOS TEORINIAI ASPEKTAI9
- 2.1. Motyvacijos samprata ir esmė9
- 2.2. Pagrindinės motyvacijos teorijos11
- 2.3. Materialinio ir moralinio skatinimo būdai13
- 3. UAB „X“ DARBUOTOJŲ MOTYVAVIMO PRIEMONIŲ INTERPRETACIJA17
- 3.1. Darbuotojams taikomos motyvavimo sistemos įmonėje17
- 3.2 UAB ,,X’’ motyvacijos ir motyvavimo taikymas19
- Išvados ir pasiūlymai24
- Terminų ir sąvokų žodynas25
- Literatūros sąrašas26
Reziumė
- Autorius
- vaidute123
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €7.80
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Lap 13, 2014
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 26 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų