AB “Anykščių vynas” strategine analizė
Ištrauka
Dinamiškai kintančioje aplinkoje bei aštrioje konkurencinėje kovoje įmonės sugeba aktyviai veikti, jeigu jos moka apsibrėžti sau tikslinę orientaciją didesnei perspektyvai, parengti veiksmų bei priemonių programas numatytiems tikslams ir priemonėms įgyvendinti, valdyti strateginius pokyčius. Visa tai apima ir sujungia įmonės strateginio valdymo sistema arba funkcija. Šiandien esant tokiai didelei konkurencijai praktiškai kiekvienoje rinkoje yra labai sunku išgyventi remiantis vien intuicija ir pasitikint sėkme. Strateginis planas tai visi veiksniai lemiantys verslo efektyvumą bei jų panaudojimas, organizavimas bei išorinės aplinkos poveikis ir reakcija į ją. Reikia suprasti, kad tarkim uždelsus naujo produkto pristatymą konkurentai tai gali padaryti pirmiau ir konkurencinis pranašumas bus prarastas, taigi reikia ne tik strateginio plano, bet kartu ir strateginio mąstymo.
Mūsų grupė nagrinėja AB „Anykščių vyną“. Ši organizacija – tai Lietuvos Respublikoje registruota akcinė bendrovė. Bendrovė gamina alchoholinius produktus ir parduoda juos Lietuvos ir užsienio rinkose. Bendrovė turi keletą didmeninės prekybos padalinių su sandėliais ir transportavimo priemonėmis didžiausiuose Lietuvos miestuose. Bendrovė pradėjo veikla 1926 m Tai yra viena didžiausių bei moderniausių alchoholinių gėrimų perdirbimo bendrovių Lietuvoje. Šiame darbe atliksime AB „Anykščių vyno“ strateginė analizė. Daugiausia dėmesio bus skiriama išsiaiškinti įmonės išorines ir vidines aplinkas bei jų galimus poveikius.
Darbo tikslas – nustatyti, ar organizacijos strategija yra efektyvi ir pateikti specifines rekomendacijas, kaip ją patobulinti..
Darbo uždaviniai:
• Išanalizuoti įmonės išorinę ir vidinę aplinką;
• Nustatyti ir aptarti pagrindinius konkurentus;
• Išskirti svarbiausias galimybes bei pavojus.
Turinys
- Įvadas2
- 1. Įmonės misija, vizija, tikslai.4
- 2. Išorinės aplinkos analizė4
- 2.1. PEST analizė4
- 2.2. Šakos konkurencingumo analizė17
- 2.3. Išorinių veiksnių įvertinimo matrica19
- 2.4. Konkurencinės padėties įvertinimo matrica20
- 2.5 Strateginių grupių matrica22
Reziumė
- Autorius
- ginteriukas
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €7.32
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Vas 20, 2014
- Publikuotas
- 2012 m.
- Apimtis
- 23 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų