Profesinės praktikos analizė “Kempinski hotel cathedral square” viešbutyje

20 psl. / 4716 žod.

Ištrauka

Profesinę svetingumo praktiką atlikau5 žvaigždučių viešbutyje „KempinskiHotelCathedralSquare“ Vilniuje, šalia Katedros aikštės. Šis viešbutis yra prabangiausias Lietuvoje, o galbūt ir visose Pabaltijo šalyse. Jame yra 96 kambariai, įskaitant 13 erdvių ir prabangių apartamentų, stilingas restoranas „Telegrafas“ ir baras „Le Salom andLounge“, daugiau kaip 600 kvadratinių metrų konferencijų ir susitikimų erdvės, sveikatingumo klubas ir SPA su vidaus baseinu, sauna ir garine pirtimi.
Praktikos trukmė – 12 savaičių. Praktika truko nuo 2013 m. kovo 25 d. iki 2013 m. birželio 14d. Pirmąsias 6 savaites praktiką atlikau viešbučio maitinimo padalinyje, likusias 6 savaites – viešbučio ūkio, svečių priėmimo ir apgyvendinimo padaliniuose.
Praktikos tikslas -įtvirtinti ir taikyti įgytas žinias ir įgūdžius praktikoje, ugdyti gebėjimus savarankiškai dirbti svetingumo srityje.
Praktikos uždaviniai:
• susipažinti su įmone, jos valdymo struktūra;
• išanalizuoti maitinimo padalinio sudėtį;
• įvertinti maitinimo įmonės interjerą, aplinką, muziką, klientų priėmimą.
• išanalizuoti ūkio tarnybos struktūrą, pagrindinius darbo principus, susipažinti su darbuotojų pareiginiais nuostatais, asmens higienos reikalavimais;
• išanalizuoti gyvenamųjų patalpų valymą;
• susipažinti su skalbinių apskaita, skalbimo organizavimu;
• susipažinti su svečių apgyvendinimo ciklu.


Turinys

  • Įvadas4
  • 1. BENDROSIOS PRAKTIKOS UŽDUOTYS5
  • 1.1. Įmonės charakteristika5
  • 1.2. Viešbučio maitinimo padaliniai6
  • 2. PRAKTIKA VIEŠBUČIO ŪKIO SKYRIUJE8
  • 2.1. Ūkio tarnybos8
  • 2.2. Gyvenamųjųpatalpų valymas9
  • 2.3. Skalbinių apskaita, skalbimo organizavimas11
  • 3. PRAKTIKOS UŽDUOTYS MAITINIMO PADALINYJE12
  • 3.1. Prekybos ir pobūvių salių interjeras12
  • 3.2. Maitinimo įmonių muzikinis fonas12
  • 3.3. Maitinimo įmonėje naudojamų indų, įrankių, stalo aptiesalų ir prekybinės įrangos analizė13
  • 3.4. Viešbučio restorano patiekalų ir gėrimų valgiaraštis13
  • 3.5. Aptarnavimo organizavimas pagrindiniame viešbučio restorane14
  • 3.6. Pusryčių organizavimas14
  • 3.7. Pusryčių bufeto privalumai ir trūkumai15
  • 3.8. Pietų patiekimo organizavimas16
  • 3.9. Vakaro meto aptarnavimo organizavimas16
  • 3.10. Viešbučio baras16
  • 3.11. Pobūvių organizavimas maitinimo įmonėje17
  • 3.12. Patiekalų ir gėrimų pristatymo į viešbučio kambarius organizavimas19
  • 4. PRAKTIKA SVEČIŲ PRIĖMIMO IR APGYVENDINIMO TARNYBOJE20
  • IŠVADOS21
  • SIŪLYMAI21

Reziumė

Autorius
kristinap
Tipas
Praktikos ataskaita
Dalykas
Vadyba
Kaina
€3.63
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Spa 22, 2013
Publikuotas
2013 m.
Apimtis
20 psl.

Atsiliepimai

Patvirtintas užsakymas
-

Susiję darbai

AB “Anykščių vynas” strategine analizė

Vadyba Kursinis darbas 2012 m. ginteriukas
Dinamiškai kintančioje aplinkoje bei aštrioje konkurencinėje kovoje įmonės sugeba aktyviai veikti, jeigu jos moka apsibrėžti sau tikslinę orientaciją didesnei perspektyvai, parengti veiksmų bei...