Strateginė AB “Teo” analizė

39 psl. / 6339 žod.

Ištrauka

Strategija ekonomikoje yra galimų būdų, įgyvendinant įmonės misiją ir tikslus nustatymas, įvertinimas ir tinkamiausio pasirinkimas.

Strateginis valdymas - tai veiksmų ir sprendimų rinkinys, kurį priima firmos vadovybė, siekdama nustatyti įmonės viziją ir misiją, išteklių efektyvų panaudojimą, užtikrinti įmonės veiklos efektyvumą konkrečioje aplinkoje.[1]

Firmos strategijos pasirinkimas nėra paprastas vieno žmogaus darbas. Šiam darbui dažniausiai yra pajungiamas visas vadovaujantis personalas. Darbe plačiau aptariama ir analizuojama ,,TEO“ strateginis valdymas.

Darbo objektas: AB ,,TEO“ strateginė analizė.

Darbo tikslai: 1) Nustatyti, ar organizacijos strategija yra efektyvi. 2) Identikifikuoti problemas su kuriomis susiduria įmonė. 3) Pateikti ir įvertini galimas strategines alternatyvas.

Darbo uždaviniai:

  • Pateikti PEST analizę.
  • Išanalizuot šakos konkurencingumą, pateikiant Porterio penkių konkurencinių jėgų modelį.
  • Nustatyti ir aptarti pagrindinius konkurentus, nurodant konkurencijos intensyvumą šakoje.
  • Sudaryti konkurencinės padėties matricą, įtraukiant du pagrindinius konkurentus.
  • Sudaryti strateginių grupių matricą.
  • Pateikti ,,TEO“ įmonės apibūdinimą, misiją, viziją, tikslus ir strategiją.
  • Įvertinti misijos formuluotę ir palyginti ją su pagrindiniu konkurentu.
  • Pateikti santykinę analizę.
  • Sudaryti vidinių veiksnių įvertinimo matricą.
  • Atlikti ir pateikti SSGG analizę.
  • Pateikti strategines alternatyvas, jas įvertinit ir sudaryti kiekybinę strateginio planavimo matricą.
  • Naudojantis išorinės ir vidinės aplinkos analize ir jos gautais duomeninims suformuluoti išvadas.

Darbo metodika: Darbas atliktas daugiausia naudojantis ,,TEO“ įmonės duomenimis ir internetine svetaine: www.teo.lt.

[1][interaktyvus]http://www.verslilietuva.lt/files/files/DOC/3_%20MEDZIAGA%20Starteginis%20imones%20planavimas.doc


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. IŠORINĖS APLINKOS ANALIZĖ5
  • 1.1. Pest analizė5
  • 1.2. Šakos konkurengincumo analizė7
  • 1.3. Išorinių veiksnių įvertinimo matrica11
  • 1.4. Pagrindiniai konkurentai ir jų konkurencijos intensyvumas12
  • 1.5. Konkurencinės padėties įvertinimo matrica17
  • 1.6. Strateginių grupių matrica19
  • 2. VIDINĖS APLINKOS ANALIZĖ21
  • 2.1.Įmonės analizė21
  • 2.1.1.Įmonės misija,vizija, tikslai, strategija21
  • 2.1.2.Įmonės misijos įvertinimas ir misijos formuluotės įvertinimo matrica24
  • 2.2. Santykinė analizė26
  • 2.3.Vidinių veiksnių įvertinimo matrica28
  • 2.4. SSGG analizė30
  • 2.5.Strateginės alternatyvos ir strateginio planavimo matrica31
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI37
  • LITERATŪRA39

Reziumė

Autorius
wwwww
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€8.04
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Gru 22, 2014
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
39 psl.

Susiję darbai

Įmonės “X” valdymo analizė

Vadyba Referatas murka0
Oficialus organizacijos „X” pavadinimas nėra nurodomas, nes taip galima surinkti ir atskleisti daugiau darbui reikalingos informacijos. Pirmoji namų darbo užduotis. Joje aptariamos pasirinktos...

Abipusiai naudingi ryšiai su tiekėju UAB “X”

Vadyba Referatas 2011 m. linmat
Anksčiau organizacijos mažai rūpindavosi savo klientais. Vartotojai neturėjo didelio tiekėjų pasirinkimo, kitos įmonės siūlė tokią pat prastą gaminių ir paslaugų kokybę arba rinka...

AB “Anykščių vynas” strategine analizė

Vadyba Kursinis darbas 2012 m. ginteriukas
Dinamiškai kintančioje aplinkoje bei aštrioje konkurencinėje kovoje įmonės sugeba aktyviai veikti, jeigu jos moka apsibrėžti sau tikslinę orientaciją didesnei perspektyvai, parengti veiksmų bei...