Strateginė AB “Teo” analizė
Ištrauka
Strategija ekonomikoje yra galimų būdų, įgyvendinant įmonės misiją ir tikslus nustatymas, įvertinimas ir tinkamiausio pasirinkimas.
Strateginis valdymas - tai veiksmų ir sprendimų rinkinys, kurį priima firmos vadovybė, siekdama nustatyti įmonės viziją ir misiją, išteklių efektyvų panaudojimą, užtikrinti įmonės veiklos efektyvumą konkrečioje aplinkoje.[1]
Firmos strategijos pasirinkimas nėra paprastas vieno žmogaus darbas. Šiam darbui dažniausiai yra pajungiamas visas vadovaujantis personalas. Darbe plačiau aptariama ir analizuojama ,,TEO“ strateginis valdymas.
Darbo objektas: AB ,,TEO“ strateginė analizė.
Darbo tikslai: 1) Nustatyti, ar organizacijos strategija yra efektyvi. 2) Identikifikuoti problemas su kuriomis susiduria įmonė. 3) Pateikti ir įvertini galimas strategines alternatyvas.
Darbo uždaviniai:
- Pateikti PEST analizę.
- Išanalizuot šakos konkurencingumą, pateikiant Porterio penkių konkurencinių jėgų modelį.
- Nustatyti ir aptarti pagrindinius konkurentus, nurodant konkurencijos intensyvumą šakoje.
- Sudaryti konkurencinės padėties matricą, įtraukiant du pagrindinius konkurentus.
- Sudaryti strateginių grupių matricą.
- Pateikti ,,TEO“ įmonės apibūdinimą, misiją, viziją, tikslus ir strategiją.
- Įvertinti misijos formuluotę ir palyginti ją su pagrindiniu konkurentu.
- Pateikti santykinę analizę.
- Sudaryti vidinių veiksnių įvertinimo matricą.
- Atlikti ir pateikti SSGG analizę.
- Pateikti strategines alternatyvas, jas įvertinit ir sudaryti kiekybinę strateginio planavimo matricą.
- Naudojantis išorinės ir vidinės aplinkos analize ir jos gautais duomeninims suformuluoti išvadas.
Darbo metodika: Darbas atliktas daugiausia naudojantis ,,TEO“ įmonės duomenimis ir internetine svetaine: www.teo.lt.
[1][interaktyvus]http://www.verslilietuva.lt/files/files/DOC/3_%20MEDZIAGA%20Starteginis%20imones%20planavimas.doc
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. IŠORINĖS APLINKOS ANALIZĖ5
- 1.1. Pest analizė5
- 1.2. Šakos konkurengincumo analizė7
- 1.3. Išorinių veiksnių įvertinimo matrica11
- 1.4. Pagrindiniai konkurentai ir jų konkurencijos intensyvumas12
- 1.5. Konkurencinės padėties įvertinimo matrica17
- 1.6. Strateginių grupių matrica19
- 2. VIDINĖS APLINKOS ANALIZĖ21
- 2.1.Įmonės analizė21
- 2.1.1.Įmonės misija,vizija, tikslai, strategija21
- 2.1.2.Įmonės misijos įvertinimas ir misijos formuluotės įvertinimo matrica24
- 2.2. Santykinė analizė26
- 2.3.Vidinių veiksnių įvertinimo matrica28
- 2.4. SSGG analizė30
- 2.5.Strateginės alternatyvos ir strateginio planavimo matrica31
- IŠVADOS IR PASIŪLYMAI37
- LITERATŪRA39
Reziumė
- Autorius
- wwwww
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €8.04
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Gru 22, 2014
- Publikuotas
- 2014 m.
- Apimtis
- 39 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų