Darbuotojų vertinimo problema ir būdai
Ištrauka
Įmonės vakarėlis. Visi linksminasi. Direktorius pasako gal kokį dešimtą tostą ir įgijęs drąsos prisiartina prie pirmo pasitaikiusio darbuotojo bei išlieja jam visa, kas prisikaupė neišsakyta: ko darbuotojas nepadarė, ką reikėtų tobulinti, ko iš jo tikisi... Po tokio monologo vadovas prieina prie antro darbuotojo ir taip suka ratą, kol grįžta prie pirmojo, deja, pamiršęs, kad savo pastebėjimus jam jau seniai išsakė...
Kiekvienas geras vadovas stengiasi sukurti tokią aplinką, kad darbuotojai jaustųsi lyg namie ir kartu būtų produktyvūs bei duotų pelną įmonei. Tačiau norint tai įgyvendinti praverstų žinoti, kaip darbuotojai vertina įmonę, savo darbo vietą ir sąlygas, kas juos motyvuoja, kokių įgūdžių jiems trūksta, kas padėtų efektyviau dirbti, ko tikisi iš vadovo, kokie jų lūkesčiai ir ateities planai?
Norint atsakyti į visus kylančius klausimus kartą ar du per metus vadovas turėtų atlikti darbuotojų vertinimą. Kas tai yra? Jei apibūdintume tai paprastais žodžiais – tai vadovo ir pavaldinio pokalbis, kurio metu aptariama, kaip darbuotojui sekasi atlikti savo darbo užduotis, pasiekti iškeltus tikslus, pabrėžiamos stipriosios darbuotojo veiklos pusės ir numatoma, kaip darbuotojo darbas turėtų būti gerinamas ir tobulinamas ateityje.
Darbo vertinimas, atitinkantis žmogaus pagarbos ir savireguliacijos poreikius, pagal vadybos metodų klasifikaciją priskiriamas prie psichologinių vadybos metodų.
Darbuotojų vertinimas yra labai svarbus veiksnys kiekvienoje įmonėje. Vertinti darbuotojus turėtų kiekviena įmonė, kuri tikslingai siekia įgyvendinti savo tikslus, kuriems, žinoma, įtakos turi ir tos įmonės darbuotojai. Be to, darbuotojų veiklos įvertinimas yra reikalingas kiekvieno vadovo darbo įrankis, padedantis darbuotojams tobulėti ir naudotinas pageidaujamai veiklai stimuliuoti bei prastam darbui gerinti.
Darbo tikslai:
1. Charakterizuoti darbuotojų vertinimo metodus;
2. Išanalizuoti slapto kliento tyrimą;
3. Išsiaiškinti kas vertina darbuotojus ir kokios yra vertinimo problemos.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti kaip atskleisti visas darbuotojų galimybes;
2. Charakterizuoti pagrindinius darbuotojų vertinimo metodus;
3. Klientų aptarnavimo kokybės vertinimo tyrimo analizė;
4. Išanalizuoti kaip yra vertinamos darbo vietos ir jų vertinimo metodus;
5. Charakterizuoti personalo poreikių planavimą;
6. Išanalizuoti personalo verbavimo metodus;
7. Charakterizuoti darbuotojų veiklos vertinimo principus;
8. Išanalizuoti darbuotojų pripažinimo metodus;
Turinys
- ĮVADAS2
- 1. METINIS DARBUOTOJŲ VERTINIMO POKALBIS, ARBA KAIP ATSKLEISTI VISAS DARBUOTOJŲ GALIMYBES4
- 2. PAGRINDINIAI DARBUOTOJŲ VERTINIMO METODAI4
- 3. DARBO VIETŲ VERTINIMAS4
- 4. PERSONALO VERBAVIMAS (TELKIMAS) IR POREIKIO PLANAVIMAS4
- 5. DARBUOTOJŲ VERTINIMAS4
- 6. DARBUOTOJŲ VEIKLOS VERTINIMAS4
- 7. DARBUOTOJŲ PRIPAŽINIMAS IR NUOPELNAI PAGAL BOBĄ NELSONĄ4
- 8. SIEKIANT KARJEROS – TINKAMOS VERTYBĖS IR NUOSTATOS4
- IŠVADOS4
- LITERATŪRA IR KITI INFORMACIJOS ŠALTINIAI:4
Reziumė
- Autorius
- teraja
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €8.28
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 11, 2014
- Publikuotas
- 2012 m.
- Apimtis
- 30 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų