UAB DK"PZU Lietuva" konkurencingumo analizė
Ištrauka
Temos aktualumas. Šiandieninėje Lietuvos ekonomikoje labai svarbu užimti lyderio poziciją rinkoje. Svarbu turėti savo klientų ratą, kuris užtikrintų pastovias pardavimų apimtis, neleistų joms mažėti. Šis bruožas svarbus tuomet, kai reikia išsilaikyti konkurencinėje aplinkoje, ieškoti būdų ir metodų, kaip pagerinti įmonės ar organizacijos įvaizdį, kad klientai prekes pirktų būtent čia, o ne iš konkurentų. Įmonės konkurentai - tai dar vienas geras naujų produktų idėjų šaltinis. Įmonės stebi konkurentų reklamą bei kitus pranešimus, kad nuspėtų, kokius naujus produktus jie kuria. Jos perka naujus konkurentų gaminius, juos išardo, kad sužinotų, kaip šie gaminiai veikia, analizuoja konkurentų prekybos apyvartą ir tada sprendžia, ar bendrovei tikslinga pateikti rinkai savo naują produktą. Sėkmingai veikti šiandieninėje konkurencingoje rinkoje bendrovės gali veikti tik tuomet, kai visoje savo veikloje orientuojasi į klientą: pateikia jam didesnės naudos, nei konkurentai. Taigi klientai yra būtent tas rodiklis, kuris skatina įmones atlikti konkurencinės aplinkos analizę, įvertinti tolimesnius savo veiklos etapus, kurie užtikrintų ir tolimesnę sėkmę versle.
Darbo objektas – UAB „PZU Lietuva“ konkurencingumas.
Darbo tikslas – atlikti UAB „PZU Lietuva“ konkurencinę analizę.
Darbo uždaviniai:
- Pateikti konkurencingumo analizę teoriniu aspektu;
- Išanalizuoti UAB „PZU Lietuva“ konkurencingumą draudimo produktų rinkoje;
- Atlikti anketinę UAB „PZU Lietuva“ vartotojų apklausą;
- Pateikti UAB „PZU Lietuva“ konkuravimo strategijos tobulinimo galimybes.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, statistinė duomenų analizė.
Turinys
- Santrauka
- Summary
- Įvadas
- 1. ĮMONĖS VEIKLOS IR INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA
- 2. KONKURENCINGUMO TEORINIAI ASPEKTAI
- 2.1. Įmonės aplinka
- 2.2. Konkurencijos samprata
- 2.3. Konkurencinio pranašumo teoriniai aspektai
- 2.4. Konkurencingumo strateginiai aspektai
- 2.5. Konkurencingumo analizės teoriniai aspektai
- 3. UAB "PZU LIETUVA" KONKURENCINGUMO ANALIZĖ
- 3.1. UAB "PZU Lietuva" vartotojų apklausos rezultatų analizė
- 3.2. UAB "PZU Lietuva" konkurencijos strategijos tobulinimo galimybės
- Išvados ir pasiūlymai
Reziumė
- Autorius
- lupandina
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €12.87
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgs 23, 2015
- Publikuotas
- 2011 m.
- Apimtis
- 59 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų