Tarptautinės rinkos įvertinimas ir analizė

12 skaidr.

Ištrauka

Tarptautinė rinkos sąvoką reikia suprasti gana plačiai. „Ji apima visą aplinką, kurioje verslas gyvuos ir prie kurios jis privalės derinti: vartotojus, tiekėjus, varžovus ir net ekonominius, finansinius, geografinius, demografinius, politinius, teisinus bei techninius suvaržymus“ [1]. Verslininkas, nepasirengęs prisitaikyti prie nuolat kintančių tarptautinės rinkos aplinkybių, ilgai neišsilaikys. Kitaip sakant, pažinti ir nuolat tirti tarptautinę rinką yra būtina.

Tarptautinė rinkodara - rinkodara, kuri remiasi standartizuota arba integruota rinkodaros veikla skirtingose geografinėse vietovėse.


Turinys

  • Tarptautinė rinkodara
  • Rinkos įvertinimas
  • Rodiklių grupės
  • Įmonės prekių paklausa
  • Įmonės prekių paklausos ir marketingo išlaidų ryšys
  • Skverbimosi į užsienio šalies rinką būdai
  • Tiesioginių investicijų privalumai
  • Užsienio rinkose veikiančios įmonės rinkos segmentų aprėpimo pagrindinės strategijos:
  • Segmentacijos požymių (principų) derinimas

Reziumė

Autorius
diabani
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Spa 16, 2016
Publikuotas
2010 m.
Apimtis
12 skaidr.

Susiję darbai