Tarptautinės rinkos įvertinimas ir analizė
12 skaidr.
Ištrauka
Tarptautinė rinkos sąvoką reikia suprasti gana plačiai. „Ji apima visą aplinką, kurioje verslas gyvuos ir prie kurios jis privalės derinti: vartotojus, tiekėjus, varžovus ir net ekonominius, finansinius, geografinius, demografinius, politinius, teisinus bei techninius suvaržymus“ [1]. Verslininkas, nepasirengęs prisitaikyti prie nuolat kintančių tarptautinės rinkos aplinkybių, ilgai neišsilaikys. Kitaip sakant, pažinti ir nuolat tirti tarptautinę rinką yra būtina.
Tarptautinė rinkodara - rinkodara, kuri remiasi standartizuota arba integruota rinkodaros veikla skirtingose geografinėse vietovėse.
Turinys
- Tarptautinė rinkodara
- Rinkos įvertinimas
- Rodiklių grupės
- Įmonės prekių paklausa
- Įmonės prekių paklausos ir marketingo išlaidų ryšys
- Skverbimosi į užsienio šalies rinką būdai
- Tiesioginių investicijų privalumai
- Užsienio rinkose veikiančios įmonės rinkos segmentų aprėpimo pagrindinės strategijos:
- Segmentacijos požymių (principų) derinimas
Reziumė
- Autorius
- diabani
- Tipas
- Prezentacija
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €1.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Spa 16, 2016
- Publikuotas
- 2010 m.
- Apimtis
- 12 skaidr.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
UAB „Officeday“ įmonės rinkodaros veiklos įvertinimas
Vadyba
Kursinis darbas
2011 m.
dagne125
Lietuviškų rankdarbių įmonės „Dygsnis“ steigimo ir veiklos plėtros tarptautinėje rinkoje analizė
Vadyba
Diplominis darbas
2013 m.
brigita99
Rankdarbių įmonės „Dygsnis“ steigimo ir veiklos plėtros tarptautinėje rinkoje analizė
Vadyba
Diplominis darbas
brigita99
Verslo planų (business plans) programinės įrangos analizė
Vadyba
Referatas
2014 m.
studentfil
Žemės ūkio tarptautinio marketingo strategijų lyginamoji analizė
Vadyba
Referatas
2015 m.
akvillina
Tarptautinės rinkos įvertinimas ir analizė.
Vadyba
Tyrimas
2010 m.
diabani
"Samgung electronics" aplinkos JAV rinkoje veiksnių analizė
Vadyba
Referatas
2015 m.
monikutja