Tarptautinės rinkos įvertinimas ir analizė.
3 psl. / 1320 žod.
Ištrauka
Tarptautinė rinkos sąvoką reikia suprasti gana plačiai. „Ji apima visą aplinką, kurioje verslas gyvuos ir prie kurios jis privalės derinti: vartotojus, tiekėjus, varžovus ir net ekonominius, finansinius, geografinius, demografinius, politinius, teisinus bei techninius suvaržymus“ [1]. Verslininkas, nepasirengęs prisitaikyti prie nuolat kintančių tarptautinės rinkos aplinkybių, ilgai neišsilaikys. Kitaip sakant, pažinti ir nuolat tirti tarptautinę rinką yra būtina.
Turinys
- TARPTAUTINĖS RINKOS ĮVERTINIMAS IR ANALIZĖ
- Rinkos dydis
- Rinkos intensyvumas
- Rinkos augimas
- Įmonės prekių paklausa
- Literatūros sąrašas
- Summary
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Spa 16, 2016
- Publikuotas
- 2010 m.
- Apimtis
- 3 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Elektrinio keturračio „Segway centaur“ įvedimo į rinką analizė
Vadyba
Referatas
jurgute
“Vilniaus duonos” traškučių “Aguonėlė” rinkos analizė
Vadyba
Referatas
donatak
UAB „Officeday“ įmonės rinkodaros veiklos įvertinimas
Vadyba
Kursinis darbas
2011 m.
dagne125
Lietuviškų rankdarbių įmonės „Dygsnis“ steigimo ir veiklos plėtros tarptautinėje rinkoje analizė
Vadyba
Diplominis darbas
2013 m.
brigita99
Rankdarbių įmonės „Dygsnis“ steigimo ir veiklos plėtros tarptautinėje rinkoje analizė
Vadyba
Diplominis darbas
brigita99
Žemės ūkio tarptautinio marketingo strategijų lyginamoji analizė
Vadyba
Referatas
2015 m.
akvillina
Tarptautinės rinkos įvertinimas ir analizė
Vadyba
Prezentacija
2010 m.
diabani