Lietuviškų veido kremų paklausa Vilniuje
Ištrauka
Marketingo tyrimai - marketingo sprendimams ir problemoms reikalingos informacijos paieška, rinkimas, kaupimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Darbo problema
Šiuo metu yra labai daug įvairių šalių kosmetikos gamintojų, kurie gali pasiūlyti platų asortimentą, todėl vartotojui sunku pasirinkti ir surasti sau tinkamas kosmetikos priemones už prieinamą kainą.
Norėdami sužinoti lietuviškos kosmetikos (būtent veido kremų) populiarumą ir vietą rinkoje savo darbui pasirinkome temą – „Lietuviškų veido kremų paklausa Vilniuje“. Mums buvo įdomu: kokie veiksniai svarbus renkantis kosmetiką, ar yra nuvertinama lietuviška kosmetiką, kodėl nepasirenkama kosmetika gaminama Lietuvoje.
Kaip ir tikėjomės, šis mūsų tyrimas buvo aktualesnis moterims.
Darbo objektas – veido kremų rinka Vilniaus mieste.
Darbo tikslai:
• ištirti lietuviškų veido kremų rinką remiantis respondentų atsakymais į sudarytą anketą
• išsiaiškinti lietuviškų veido kremų populiarumą bei vietą rinkoje
• remiantis tyrimo rezultatais padaryti išvadas
Darbo uždaviniai:
• išanalizuoti lietuviškų veido kremų rinkos situaciją Vilniaus mieste
• išanalizuoti respondentų atsakymus į sudarytą anketą
• pateikti išvadas ir siūlymus
Darbo tyrimo metodika
Mūsų tyrimui informaciją apie lietuviškų veido kremų rinkos situaciją Vilniaus mieste surinkome apklausos būdu. Apklausa buvo atliekama pagal iš anksto parengtą anketą. Anketa – yra klausimynas, kuris naudojamas marketingo tyrimo duomenų surinkimo tikslais.
Mūsų sudarytoje anketoje buvo pateikti klausimai, į kuriuos atsakę respondentai padėjo mums pasiekti mūsų tyrimo tikslų. Visi anketos klausimai buvo su pasirenkamaisiais atsakymais. Klausimai anketoje buvo sudaryti vadovaujantis anketos logine sudėtimi, t. y. klausimai buvo pateikti respondentui aiškia ir patogia forma. Anketos buvo pateikiamos respondentams ir prašoma užpildyti, prieš tai paaiškinus tyrimo tikslą. Surinkta informacija leidžia sužinoti ir nuspręsti, kaip ir kokias marketingo priemones tikslinga naudoti siekiant žadinti palankią pirkėjų reakciją, išsaugoti jau esamus pirkėjus bei įgyti naujų.
Turinys
- I. Įvadas3
- II. Klausimyno pavyzdys4
- III. Apklausos rezultatų duomenys6
- IV. Apklausos rezultatų analizė7
- V. Išvados ir siūlymai12
- Literatūra13
- Priedai14
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Lie 25, 2013
- Publikuotas
- 2007 m.
- Apimtis
- 13 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų