RSV „AIRBALTIC“ reklaminės kampanijos analizė
Ištrauka
Aktualumas. PR kampanijos analizės atlikimas yra tiesiogiai svarbus įmonės ryšiams su visuomene. Išanalizavus taikytą kampaniją, galima spręsti apie kampanijos tinkamumą, paveikumą tikslinėms auditorijoms, pokyčius. Taip pat analizė leidžia daryti tolimesnius taktinius sprendimus, organizuojant ryšių su visuomene kampanijas.
Problema. Šiuo metu Europoje veikia daugiau nei 50 didelių oro linijų. Siekiant išsiskirti, sukurti patikimos kompanijos įvaizdį, būtina suprasti, ko reikia gerai ir konkurencingai ryšių su visuomene priemonei sukurti. Tai galima padaryti tik atlikus išsamią PR kampanijos analizę, kuri atskleidžia, kas pritraukia žmones, kas verčia norėti naudotis būtent tam tikromis oro linijų paslaugomis. Išsiaiškinus jau įgyvendintos kampanijos vykdymo būdus, konkrečius veiksmus, įvertinus rezultatus, galima ateityje sukurti kaskart vis pažangesnę ryšių su visuomene kampaniją.
Objektas. Oro linijų bendrovės „airBaltic“ 2019 metais Baltijos Kelio trisdešimtmečio proga įvykdyta reklaminė kampanija.
Tikslas. Atlikti „airBaltic“ kompanijos ryšių su visuomene procesų tyrimus: analitinį, veiksmo planavimo bei komunikacijos įvertinimo ir remiantis gautais duomenimis pateikti jų apžvalgą.
Uždaviniai:
- Išanalizuoti tiriamos kompanijos veiklą, nustatyti pagrindinį konkurentą ir palyginti šių įmonių komunikacinius veiksmus.
- Ištirti, kokią informaciją perduoti ir geriausius būdus, kaip su ta informacija pasiekti norimas auditorijas.
- Ištirti kaip komunikuojama pasirinkta kompanijos žinutė ir kokiais kanalais ji transliuojama reklaminės kampanijos tikslinei auditorijai.
- Įvertinti, kokių sąnaudų prireikė kampanijos įgyvendinimui, kokių rezultatų pasiekė taikyta PR kampanija, kokių pasekmių turėjo įmonės įvaizdžiui, kaip atsiliepė klientų srautui.
Turinys
- R (RESEARCH) DALIS. AIRBALTIC ĮMONĖS ANALIZĖ.
- A (ACTION AND PLANNING) DALIS.
- S.M.A.R.T. PR KAMPANIJOS TIKSLAI.
- PR KAMPANIJOS ESMINIŲ VEIKSMŲ ANALIZĖ.
- C (COMMUNICATION) DALIS.
- KOMUNIKACIJA SOCIALINIUOSE TINKLUOSE.
- KOMUNIKACIJA „YOUTUBE“ PLATFORMOJE.
- KOMUNIKACIJA OFICIALIAME PUSLAPYJE.
- E DALIS. ĮVERTINIMAS.
- LITERATŪROS SĄRAŠAS.
Reziumė
- Autorius
- gabrielaa
- Tipas
- Tyrimas
- Dalykas
- Komunikacija
- Kaina
- €2.51
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Geg 29, 2020
- Publikuotas
- 2019 m.
- Apimtis
- 22 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų