Komunikacijos proceso stebėjimas ir analizė
Ištrauka
Komunikacijos procesas prasidėjo, kai bendrovės vadovė atėjusi į buhalterės kabinetą, paprašė pateikti klientų sąrašą, kurie dar nebuvo susimokėję už suteiktas mobiliojo ryšio paslaugas. Buhalterė tyliai sušnibždėjo, kad negavusi dar iš bendrovės vadybininkės galutinės skolininkų klientų ataskaitos. Tada vadovė pareikalavo, kad nedelsiant sąrašas būtų padarytas. Buhalterė nuėjo pas vadybininkę pasakyti, kad kuo skubiau pateiktų skolingų klientų sąrašą. Tuo metu vadybininkė kalbėjo su klientu dėl apmokėjimų ir negalėjo nieko atsakyti buhalterei. Tačiau buhalterė pasipiktino, ir liepė tuojau pat nutraukti pokalbį su klientu, nes turi aptarti skolingų žmonių sąrašą. Vadybininkė tik gūžtelėjo pečiais ir ranka parodė, kad teks palaukti, buhalterei tai pasirodė kaip įžeidimas. Vadybininkė pamačiusi, kad buhalterė nuėjo į vadovės kabinetą atsiprašė kliento, ir pasakė, kad šiuo metu negali su juo kalbėti tačiau perskambins vėliau. Padėjusi telefono ragelį išgirdo, kaip buhalterė pakeltu tonu skundėsi vadovei, kad vadybininkė nevykdo jos nurodymų, todėl skolingų klientų sąrašo greitai nepateiks. Vadovė pasikvietė vadybininkę pasiteirauti kokia situacija su skolingais klientais. Vadybininkė pasakė, kad skolingų klientų preliminarų sąrašą buhalterei pateikė jau vakar. Tuomet vadovė paprašė buhalterės sąrašo. Buhalterė pasimetė, nebežinojo ką daryti. Pradėjo išsisukinėti iš esamos situacijos, teisindamasi jog neseniai dirba šioje bendrovėje, ir kad sąrašą vadybininkė pateikė prieš pat jai išeinant namo, o jinai jį skubiai įsimetė į stalčių ir apie tai užmiršo.
Reziumė
- Autorius
- Brighid
- Tipas
- Tyrimas
- Dalykas
- Komunikacija
- Kaina
- €1.55
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 20, 2018
- Publikuotas
- 2014 m.
- Apimtis
- 3 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų