Aromatizuotos degtinės kilmės šalies įtaka

23 psl. / 3939 žod.

Ištrauka

VADYBOS PROBLEMA – Ar tikslinga aromatizuotos degtinės prekinio ženklo įvaizdį kurti pabrėžiant jos kilmės šalį?

MARKETINGO PROBLEMA – nustatyti Lietuvos vartotojų preferencijas, renkantis aromatizuotas degtines, prekės kilmės šalies atžvilgiu.

Praktinė problema, kurios sprendimui skirtas tyrimas.

Pastaraisiais metais vartotojai pastebėjo sparčiai gausėjantį aromatizuotų degtinių pasirinkimą parduotuvių lentynose bei baruose. Gėrimų rinkoje, kaip ir drabužių, avalynės, baldų ir pan. rinkose, egzistuoja tam tikros mados. Šiuo metu labai populiarios yra aromatizuotos degtinės. Manoma, kad po poros trejeto metų ši banga atslūgs, tačiau šiuo metu gamintojai aršiai konkuruoja dėl vartotojų pasirinkimo. Toks staigus aromatizuotų degtinių populiarėjimas bei vis aštrėjanti degtinės gamintojų konkurencija šiame segmente, paskatino išsamiau išanalizuoti vartotojų požiūrį į minėtą alkoholinį gėrimą, ištirti kokia yra degtinės kilmės įtaka aromatizuotų degtinių ženklo įvaizdžio kūrimui.

Tyrimo problema ir tikslai

Šiuo tyrimu planuojama išsiaiškinti ar Lietuvos vartotojams rūpi aromatizuotos degtinės kilmė ir, jei taip, tai kokiai degtinei jie teikia pirmenybę - lietuviškos ar užsieninės kilmės produktams. Esamos bei potencialios rinkos pažinimas padėtų sėkmingai kurti Lietuviškos gamybos aromatizuotos degtinės ženklo įvaizdį Lietuvos vartotojų sąmonėje.

Tyrimų kompanijos „TNS Gallup“ 2004 m. rugpjūtį atlikto tyrimo duomenimis daugelį dažno vartojimo produktų lietuviai linkę rinktis pagamintus Lietuvoje. Net 75,3 proc. Lietuvos gyventojų teikia pirmenybę lietuviškiems stipriesiems gėrimams. Tokie tyrimo rezultatai leidžia iškelti hipotezes:

Lietuvos vartotojai, esant pasirinkimui, dažniau rinksis Lietuvos, o ne užsienio gamybos aromatizuotą degtinę;Lietuvos vartotojai, rinkdamiesi lietuviškos kilmės aromatizuotą degtinę, lietuvišką kilmę tapatina su geresniu nei užsieninės degtinės kainos ir kokybės santykiu.

  1. Lietuviškos kilmės aromatizuotų degtinių pasirinkimą labiausiai įtakoja prekės ženklas ir kaina.


Turinys

  • TURINYS
  • PROBLEMOS APIBRĖŽIMAS2
  • TEORINIS PAGRINDIMAS3
  • TYRIMO POBŪDŽIO NUSTATYMAS6
  • TYRIMO METODAI7
  • TYRIMO IMTIS9
  • DUOMENŲ RINKIMAS………………………………… ……………………………………….10
  • DUOMENŲ ANALIZĖ…………………… ………………………………………………………11
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS………………………… …………………………………17
  • LITERATŪRA……………………………………………………………………………… …….21

Reziumė

Autorius
rasa13
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.35
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 14, 2015
Publikuotas
2006 m.
Apimtis
23 psl.

Susiję darbai

Etikos įtaka rinkodaros sprendimams

Rinkodara Prezentacija marinamarina
1.Tai padėtų padidinti mažėjantį visuomenės pasitikėjimą rinkodara. 2. Leistų išvengti didėjančio vyriausybės reguliavimo. 3. Etiška rinkodara padėtų grąžinti visuomenės pasitikėjimą. 4. Etiškas elgesys...

Prekės kilmės šalies efektas

Rinkodara Referatas 2014 m. migjasi
Verslo aplinkos globalizacija, gamybos perkėlimo iš išsivysčiusių į mažiau išsivysčiusias, pigesnių kaštų šalis tendencijos, naujų rinkų atsiradimas ir augimas

Reklamos įtaka vartotojams

Rinkodara Tyrimas loooretux
Reklama - tai informacija, skirta paveikti potencialius vartotojus ar tikslinę jų grupę, atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu....

Apple Iphone 7 pirkimo veiksnių įtaka

Rinkodara Laboratorinis darbas 2017 m. vtamluk
Pasirinkta Apple firma ir būtent Iphone 7 telefono modelis. Išanalizuota, kokie aplinkos poveikiai veikia žmogų prieš perkant, veiksnių įtaka, išanalizuotas pirkimo procesas. Šis...