Apple Iphone 7 pirkimo veiksnių įtaka

5 psl. / 749 žod.

Ištrauka

iPhone 7 dramatiškai pagerina pačius svarbiausius iPhone aspektus. Pažangesnė naujosios kameros sistema, ilgiausiai veikianti baterija, sklandžiausias veikimas, užburiantys stereo garsiakalbiai, ryškiausias ir spalvingiausias iPhone ekranas, atsparumas skysčiams ir visa tai atspindinti nepriekaištinga išvaizda – tai iPhone 7.


Turinys

  • Titulinis lapas
  • turinys
  • įvadas
  • VEIKSNIŲ ĮTAKA (vidiniai, išoriniai, socialiniai)
  • Išsamiai aprašytas ir išanalizuotas PIRKIMO PROCESAS
  • REKLAMA

Reziumė

Autorius
vtamluk
Tipas
Laboratorinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.93
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 15, 2017
Publikuotas
2017 m.
Apimtis
5 psl.

Susiję darbai

Reklamos įtaka vartotojams

Rinkodara Tyrimas loooretux
Reklama - tai informacija, skirta paveikti potencialius vartotojus ar tikslinę jų grupę, atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu....