Mokytojo vaidmuo mokyme pagal A. Dystervėgą
Ištrauka
A. Dystervėgas yra pažangus XIX amžiaus vidurio vokiečių buržuazinės-demokratinės pedagogikos atstovas. Jis laiko mokytojo pašaukimą pačiu garbingiausiu ir teigia, kad mokytojais turi būti geriausi visos nacijos žmonės. Jo nuomone, ugdyti vaikų savaveiksmiškumą mokymo metu, suteikti mokiniams žinių galima tik mokytojui vadovaujant. Jis teigia: „Kur mokyklos reikalai smukę, kaltas mokytojas, kur jie gerai tvarkomi, mokytojo nuopelnas. Mokytojas mokyklai – tas pat, kas saulė visatai. Jis yra šaltinis tos jėgos, kuri išjudina visą mašiną. Surūdys ji, negyvai sustingusi, jeigu jis nesugebės įkvėpti jai gyvybės ir priversti judėti...“ Jo manymu, mokytojui priklauso vadovaujantis vaidmuo mokymo procese.
Reziumė
- Autorius
- gisgis
- Tipas
- Rašinys
- Dalykas
- Pedagogika
- Kaina
- €1.89
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Vas 23, 2014
- Publikuotas
- "Informacijos neturime"
- Apimtis
- 1 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų