Verslo santykis su pilietine visuomene ir žiniasklaida

29 skaidr.

Ištrauka

ĮVADAS
1. SĄVOKŲ ŽODYNĖLIS
2. Mokslininkų mintys
2.1.A. Dobryninas (2002)
2.2. V. Gontis (2002)
2.3. R. Matkevičienė (2008)
3. Ryšys tarp šių 3 žodžių: VERSLAS-VISUOMENĖ-ŽINIASKLAIDA šiuo laikmečiu
3.1. Žiniasklaida ir verslas
3.2. Žiniasklaidos ir verslo prilyginimas: „Tėvo ir dukros santykiams“
3.4. „Transparency International“ tyrimo domenų apžvalga
3.5. Teiginiai, kaip žiniasklaida veikia verslą ir visuomenę
3.6. Pavyzdys, kaip neigiama žinia gali sužlugdyti įmonę
3.7. Kuo skiriasi verslo santykis su visuomene ir žiniasklaida Lietuvoje nuo Vakarų šalių?
3.8. Kodėl visuomenės nuomonė tokia įtakinga?
IŠVADOS
LITERATŪRA


Reziumė

Autorius
geisa
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 7, 2013
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
29 skaidr.

Susiję darbai

Suomijos verslo etiketas

Vadyba Kursinis darbas 2010 m. evysniux@gmail.com
Verslumas yra vienas ryškiausių šiandieninės modernios visuomenės bruožų. Žvelgiant globaliai, vienos tautos mums be dvejonių atrodo kupinos idėjų, kaip pasipelnyti net iš elementariausių...

Globalizacijos iššūkiai verslui ir visuomenei

Vadyba Referatas 2009 m. sypsenele
Šiuolaikiniame Vakarų socialiniame moksle ir žiniasklaidoje vienu iš dažniausiai vartojamų terminų tapo ,,globalizacija“. Kai kurie mokslininkai drįsta teigti, kad globalizacijos pradžios verta...

Muzikos įrašų industrijos verslo modeliai

Vadyba Kursinis darbas 2016 m. paulauskas.pov@gmail.com
2016m. rašytas VU verslo vadybos kursinis darbas apie muzikos įrašus bei šioje industrijoje veikiančius verslo modelius. Gautas įvertinimas 8 balai.