Obuolių sūrio gamybos verslo projektas

48 psl. / 10539 žod.

Ištrauka

Uždaroji akcinė bendrovė „Obuolių magija“ ruošiasi atidaryti gamybos cechą, kuriame bus gaminamas obuolių sūris. Idėja kilo pastebėjus, jog šio produkto pasiūla rinkoje yra labai nedidelė. Vadinasi firmos pranašumas toks, kad obuolių sūrių rinka neprisotinta, nėra intensyvios konkurencijos. Todėl įmonės steigėjai tikisi įvesti savo gaminamą produktą į rinką ir užimti joje tvirtas pozicijas. Nagrinėjat vartotojų poreikius, buvo pastebėta, jog dabartinėmis sąlygomis, kuomet Lietuvos rinka prigrūsta iš užsienio neekologiškų, sintetinių produktų, žmonės ima labiau vertinti sveikus, Lietuvoje pagamintus, pagal senus papročius gaminius. Bendrovė atlikdama bandomąją gamybą, sukūrė įvairiausių skonių sudedamųjų dalių derinius ir su technologo pagalba, atrinko pačio švelniausio skonio, primenantį močiutės gaminamą obuolių sūrį. Taigi, manoma, jog obuolių sūris turės paklausą, nes jo gamyba Lietuvoje turi senas tradicijas ir jis yra mėgstamas daugumos žmonių. Kadangi šio produkto paruošimas reikalauja tam tikrų gamybos ir laikymo ypatumų, ne kiekvienas gali jį pasigaminti namų sąlygomis. Todėl gaminys bus labiau orientuotas į miesto gyventojus. Dar vienas privalumas – didelė žaliavų pasiūla, kuri lemia žemą jų kainą, o tai įmonei leidžia nustatyti neaukštą, vartotojui prieinamą pardavimo kainą.
Produkto gamybos technologija nėra sudėtinga. Tam reikalingos patalpos obuolių sūrio virimui, džiovinimui, specialūs puodai su maišytuvais, pjaustymo įrengimai bei laikymo sandėliai. Įmonė ketina sudaryti 3 metų patalpų nuomos sutartį, su galimybę ją pratęsti. Reikiamus įrengimus bendrovė ruošiasi įsigyti lizingo būdu, kurių bendra vertė yra 103 000 Lt, o papildomų išlaidų finansavimui paimti ilgalaikę banko paskolą 20 000 Lt (kreditas 2 metams, 5 % palūkanos mokamos kas ketvirtį). Išperkamoji nuoma bus mokama 5 metus, įnešus 15 % pradinį įnašą ir mokant 4.5% palūkanas. Įmonės įstatinis kapitalas sudarys 60 000 Lt. Kiekvienas akcininkas įneš po 30 000 Lt.
Bendrovei vadovaus vienas iš akcininkų - Viktoras Jankauskas. Jis yra baigęs Vilniaus Gedimino technikos universitetą, įgijęs verslo vadybos specialybę. Anksčiau yra dirbęs konditerinių gaminių bendrovės gamybos skyriaus vadovo padėjėju. Ten įgytos žinios ir patirtis gali būti puikiai pritaikytos sprendžiant pagrindinės veiklos problemas. Be to, kelerius metus dirbo marketingo skyriaus vadybininku, todėl gali efektyviai valdyti marketingo komplekso elementus. Taip ypač svarbu pateikiant naują produktą vartotojams.
Įmonė numačiusi jau per pirmus veiklos metus parduoti 124070 vnt obuolių sūrio ir gauti grynąjį pelną 154754 Lt. Antraisiais ir trečiais metais bendrovė planuoja didinti pardavimo apimtis 10 %. Bendrovės užmojai pagrįsti rinkos tyrimais (buvo atlikta vartotojų apklausa, užmegzti ryšiai su produkcijos pirkėjais, perpardavėjais).
Kurdami naują įmonę, steigėjai realiai vertina galimus rizikos veiksnius, kurie sąlygotų įmonės veiklos rezultatus. Pagrindinės problemos gali būti susijusios su savikainos padidėjimu, tai gali lemti žaliavos kainos padidėjimas. Taip pat įmonės verslo sėkmę gali įtakoti netiesioginių konkurentų veiksmai. Nepaisant to, įmonė rinkoje su prekių pakaitalais pasiruošusi konkuruoti maža kaina ir aukšta kokybe.
Pabaigai galima būtų pažymėti, jog verslo projekto pagrindiniai tikslai yra pagrįsti idėją gaminti obuolių sūrį, gauti pinigines paskolas.


Turinys

  • SANTRAUKA3
  • 1 ĮMONĖS VEIKLOS ANALIZĖ5
  • 1.1 ĮMONĖS VEIKLOS KRYPTYS IR TIKSLAI5
  • 1.2 POTENCIALŪS KONKURENTAI IR VARTOTOJAI6
  • 1.3 PRODUKCIJOS APRAŠYMAS7
  • 1.4 SIŪLOMO PROJEKTO ESMĖ8
  • 2 MARKETINGO PLANAS9
  • 2.1 BENDRA RINKOS APŽVALGA10
  • 2.2. TIKSLINĖS RINKOS NUSTATYMAS12
  • 2.3 ASORTIMENTO PARINKIMAS. PAKUOTĖ12
  • 2.4 KAINŲ STRATEGIJOS NUSTATYMAS14
  • 2.5 PRODUKTO PATEIKIMAS VARTOTOJAMS15
  • 2.6 RĖMIMO PRIEMONIŲ PARINKIMAS16
  • 2.7 PARDAVIMŲ PROGNOZĖ18
  • 3 GAMYBOS PLANAS20
  • 3.1 GAMYBOS PROCESAS20
  • 3.2 TECHNOLOGINĖ ĮRANGA20
  • 3.3 VIETOVĖ IR PATALPOS21
  • 3.4 TIEKĖJAI22
  • 3.5 ATSARGOS IR SANDĖLIAI22
  • 4 ORGANIZACINIS PLANAS23
  • 4.1 JURIDINĖ ĮMONĖS FORMA23
  • 4.2 BENDROVĖS ORGANIZACINĖ STRUKTŪRA23
  • 4.3 PERSONALAS24
  • 5 FINANSINIS PLANAS25
  • 5.1 LĖŠŲ POREIKIS IR FINANSAVIMO ŠALTINIAI25
  • 5.3 PRADINĖS IŠLAIDOS26
  • 5.4 PROGNOZUOJAMA PELNO ATASKAITA32
  • 5.5 PROGNOZUOJAMAS BALANSAS34
  • 5.6 LŪŽIO TAŠKO ANALIZĖ37
  • 5.7 PROGNOZUOJAMI EKONOMINIAI RODIKLIAI37
  • 6 RIZIKOS ĮVERTINIMAS38
  • 6.1 PAGRINDINIAI RIZIKOS FAKTORIAI38
  • 6.2 RIZIKOS MAŽINIMO GALIMYBĖS40
  • 6.3 UAB „OBUOLIŲ MAGIJA“ SSGG ANALIZĖ40
  • NAUDOTA LITERATŪRA42
  • PRIEDAI42

Reziumė

Autorius
meduolis
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€9.96
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Gru 2, 2012
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
48 psl.

Susiję darbai

Verslo planas: durų gamybos įmonė

Vadyba Verslo planas 2014 m. ernesta0206
UAB „Durmita“– naujai besikurianti įmonė, kuriai labai svarbu sėkmingai pradėti durų gamybos veiklą konkuruojančioje rinkoje. Įmonėje gaminamos ąžuolinės ir pušinės duris pasižymi aukšta...

Verslo projektų paskaitų konspektas

Vadyba Konspektas caezar93
Lietuvai tapus Europos Sąjungos nare iškyla būtinybė pasinaudoti teikiamų ES pagrindinių faktorių šiandieninėje verslo aplinkoje. Verslo projektų rengimas, planavimas ir kontrolė sukelia įvairius...

VPMF "Žiedūna" verslo plėtros planas

Vadyba Verslo planas 2013 m. dess1
1. Projekto pavadinimas VPMF „Žiedūna“ padalinio „Žiedukas“ įsteigimas 2. Numatoma 2014m. sausio mėn. 01 d. 3. Pagrindinės įmonės kodas 5555528 4. Numatoma...