MAXIMA, IKI IR LIDL konkurencinio pranašumo veiksnių palyginimas

10 skaidr.

Ištrauka

Konkurencinis pranašumas yra įmonės sugebėjimas ilgu laikotarpiu efektyviai sukurti vertę, kuri viršytų konkurentų sukuriamą vertę ir tuo pačiu metu pasiekti aukštesnį nei vidutinis pelningumą. Pagal šį pranašumą naudą gauna vartotojai, akcininkai, bei įmonės vadovai ir personalas.


Turinys

  • •Kas yra konkurencinis pranašumas
  • •Kaip jis matuojamas
  • •Populiariausių parduotuvių tinklų apžvalga
  • •MAXIMA pranašumai
  • •LIDL pranašumai
  • •IKI pranašumai
  • •Išvados

Reziumė

Autorius
Bembis
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 19, 2022
Publikuotas
2019 m.
Apimtis
10 skaidr.

Susiję darbai

Konkurencinių pranašumų tyrimas

Vadyba Diplominis darbas 2015 m. rasa13
Šio darbo problema yra nustatyti ką duoda konkurencinis pranašumų tyrimas, kaip ir kokiais būdais jo siekiama ir kaip jis kuriamas. Konkurencinio pranašumų tyrimų...