Organizacinės vidinės ir išorinės aplinkos analizė
Ištrauka
POLITINĖ/TEISINĖ:
Rinkos dalyviai veikia pagal:
-LR Civilinis kodeksą,
-LR įstatymus, reglamentuojančius įmonių veiklą, aplinkosaugą ir kt.
-ES reglamentus, apibrėžiančius draudimą riboti konkurenciją,
-ES reglamentus, apibrėžiančius vartotojų teisių apsaugą,
-ES reglamentus, apibrėžiančius prekinių ženklų bei pramoninės nuosavybės naudojimo teises.
Rinka jautri NVS šalyse vykstančiomis politinėms (kurios perauga į ekonomines) krizės.
Įstatymai, reglamentuojantys aplinkos apsaugą, apibrėžia padangų bei autochemijos tinkamą tranportavimą, saugojimą ir realizaciją.
Tam tikri užsienio gamintojai riboja jų gaminamų prekių realizaciją atitinkamose teritorijose. Atsarginių dalių importuotojai turi įsigyti pramoninius patentus, lincencijas, licenzijuotą įrangą detalių/padangų montavimui, gauti sertifikatus, suteikiančius teisę tinkamai atstovauti gamintoją ir profesionaliai konsultuoti vartotoją.
Turinys
- 1. Organizacija ir jos aplinka.
- 2. Makroaplinka.
- 3. Mikroaplinka.
- 4. Tikslinių vartotojų / tarpininkų segmentacija, elgsena ir lūkesčiai.
- 5. Vartotojų ir tarpininkų poreikiai.
- 6. Prekių pozicija pagal vartotojų ir tarpininkų elgseną.
- 7. Prekių pozicijos marketingo komplekso elementai.
- 8. Pagrindinės komunikacijos žinutės.
Literatūros sąrašas
Praktinė atvejo analizė, remiantis paskaitų konspektais.
Reziumė
- Autorius
- KNK
- Tipas
- Prezentacija
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €1.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Lap 3, 2022
- Publikuotas
- 2014 m.
- Apimtis
- 23 skaidr.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų