Antimonopolinė politika

12 skaidr.

Ištrauka

Antimonopolinė politika - valstybės taikomos priemonės, skirtos vieno subjekto dominavimui rinkoje sumažinti ir užkirsti kelią kartelio susitarimams.

Kartelio susitarimai - Formalus arba neformalus įmonių susitarimas dėl parduodamos produkcijos kainų, gamybos apimčių, pardavimo rinkų. Kartelio susitarimu siekiama sumažinti konkurenciją ir padidinti susitariančių įmonių gaunamą pelną.


Turinys

  • Sąvokos
  • Antimonopolinės politikos tikslai
  • Alternatyva
  • Antimonopolinių įstatymų pradžia
  • Antimonopolinės problemos
  • Antimonopolinė politika Lietuvoje
  • Atsakomybė už konkurencijos įstatymo pažeidimus
  • Išvados
  • Literatūra

Literatūros sąrašas

http://zodynas.vz.lt/Antimonopoline-politika

http://zodynas.vz.lt/Kartelio-susitarimas

http://web.vu.lt/ef/d.klimasauskiene/files/2010/11/Valstyb%C4%97s-antimonopolin%C4%97-politika.pdf


Reziumė

Autorius
sandra22
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Ekonomika
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 28, 2021
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
12 skaidr.

Susiję darbai

Antimonopolinė politika Lietuvoje

Ekonomika Referatas ellita
Vienas kraštutinis rinkos struktūros atvejis ir visiška priešingybė tobulai konkurencijai – monopolija. Tai toks rinkos sandaros tipas, kai yra vienintelis prekių, neturinčių artimų...

Aktyvios darbo rinkos politikos programos

Ekonomika Referatas 2013 m. sonata
Ekonomikos augimas ir ūkio struktūriniai pokyčiai daro didelę įtaką užimtumo ir nedarbo lygiui. Verslininkai ir darbuotojai priversti taikytis prie besikeičiančių rinkos sąlygų ir...

Euro zonos pinigų politika ir Lietuvos ekonomika

Ekonomika Kursinis darbas 2016 m. matas.batas
Darbe yra nagrinėjamos ECB naudojamos monetarinės politikos priemonės bei jų įtaka Lietuvos bei Europos ekonomikai. Analizei yra naudojami regresiniai modeliai, kuriais nustatomos veiksmų...

Įmonės "X" prekių realizavimo politika

Ekonomika Kursinis darbas 2017 m. rasa13
Siekiant pasiekti išsikeltą tikslą, pasinaudojau tokiais išsikeltais uždaviniais, kaip: apibūdinti įmonės veiklos pobūdį, rinkos situaciją, tiekėjus, pirkėjus, konkurentus; įvertinti įmonės vietą, asortimentą,...