Įmonės "X" prekių realizavimo politika

22 psl. / 4048 žod.

Ištrauka

Siekiant pasiekti išsikeltą tikslą, pasinaudojau tokiais išsikeltais uždaviniais, kaip:

  • apibūdinti įmonės veiklos pobūdį, rinkos situaciją, tiekėjus, pirkėjus, konkurentus;
  • įvertinti įmonės vietą, asortimentą, paslaugų ir kainų politiką, prekių paklausą aprašyti prekių priėmimą ir užsakymų sudarymo tvarką;
  • aprašyti įmonės taikomus reklamos būdus.

Metodai, naudojami darbe yra aprašymas, duomenų rinkimas, jų rūšiavimas ir analizavimas.


Turinys

  •  TURINYS
  •  
  • UAB “DROGAS” VEIKLOS IR PLĖTROS PERSPEKTYVOS.4
  • UAB “DROGAS” APLINKA7
  • 2.1      UAB „Drogas“ tiekėjai8
  • 2.2      UAB „Drogas“ konkurentai9
  • 2.3.     UAB „Drogas“ pirkėjai10
  • UAB “DROGAS” REALIZAVIMO POLITIKA13
  • 3.1. UAB “Drogas” vietos vertinimas.13
  • 3.2. UAB “Drogas” asortimento ir prekių išdėstymo prekybos salėje organizavimas.14
  • 3.3. UAB “Drogas” prekių kainų ir kokybės vertinimas…………………………………… ….17
  • 3.4. UAB “Drogas” komunikacijos kanalai17
  • 3.5. UAB “Drogas” prekių judėjimo procesai19
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI20
  • LITERATŪRA IR ŠALTINIAI21
  • PRIEDAI22

Literatūros sąrašas

LITERATŪRA IR ŠALTINIAI

  1. BRASSINGTON F, PETTITT S. Principles of marketing ( 2nd ed.). Essex, England : Pearson educated limited.
  1. KARDELIS K.Mokslinių tyrimų metodologija ir metodai. Kaunas: Judex, 2002. P. 12-23; 389-391
  2. KOTLER, P., ARMSTRONG, G., SAUNDERS, J., WONG, V. Rinkodaros principai. Kaunas: UAB „Poligrafija ir informatika“, 2003;
  3. PRANULIS, V., PAJUODIS A., URBONAVIČIUS S. ir VIRVILAITĖ R., Marketingas. Vilnius: The Baltic Press, 2000.
  4. VIJEIKIS, J. Rinkodara: nuo klasikinės teorijos iki šiuolaikinio pritaikymo. Monografija. Rosma, 2003.
  5. PAJUODIS, Arvydas. Prekybos marketingas, Vilnius : Eugrimas, 2002.
  6. ALBOROVIENĖ B. Marketingas. Vilnius, 2002
  7. PAJUODIS A. Mažmeninės prekybos marketingas. Vilnius: Lietuvos informacijos institutas, 1995
  8. VIRVILAITĖ R. Marketingas. Kaunas: Technologija, 1997
  9. VIRVILAITĖ R., VALAINYTĖ I. Strateginis marketingo valdymas. Kaunas: Technologija, 1996
  10. ZAVADSKIS Mishels. Menas parduoti. Kaunas: Eugrimas, 2004
  11. SŪDŽIUS Vytautas. Pardavimų valdymas: principai ir praktika. Vilnius : Pačiolis, 2002.
  12. UAB “Drogas” metinės finansinės ataskaitos. [interaktyvus] [žiūrėta 2016 m. lapkričio 25 d.]. Prieiga per internetą < https://www.lursoft.lv/gada parskati/?&lang=RU&aid=PUWTQLYBFXVLXDVOJXVMMRIBKYSDNK>
  13. Internetinis News LV tinklapis. [Interaktyvus] [žiūrėta 2016 m. lapkričio 30 d.]. Prieiga per internetą:_<http://news.lv/Klientu_portfelis/2015/08/11/pagajusaja-gada-paplasinajusies-drogas-veikalu-kede>
  14. Internetinis puslapis BNS zinas [interaktyvus] [žiūrėta 2016 m. lapkričio 27 d.]. Prieiga per internetą < http://www.latviannewsservice.lv/topic/1533/news/50137346/>
  15. Internetinis UAB ,,Drogas įmonės tinklalapis. [Interaktyvus] [žiūrėta 2016 m. lapkričio 28 d.]. Prieiga per internetą: <www.drogas.lt>

Reziumė

Autorius
rasa13
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Ekonomika
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 12, 2023
Publikuotas
2017 m.
Apimtis
22 psl.

Susiję darbai

Įmonės veiklos taktinis planavimas

Ekonomika Kursinis darbas 2004 m. audriusm
Įmonės veiklos taktinio planavimo kursinio darbo tikslas – susisteminti ir pagilinti studentų žinias, išvystyti sugebėjimą sukauptą teorinę ir praktinę patirtį taikyti įmonės veiklai...

Imonės nišos strategija ir jos įgyvendinimas

Ekonomika Diplominis darbas 2012 m. donatas
Magistrinis darbas Lietuvos rinka yra perpildyta įmonių, kurios teikia rinkai tas pačias prekes, todėl daugelis įmonių susiduria su sunkumais pritraukiant naujus vartotojus ir...

Įmonės sąnaudų planavimas

Ekonomika Referatas brigita99
Nė viena šiandieninė įmonė neapsieina be savo veiklos planavimo. Nepakankamas sąnaudų valdymas –yra daugelio įmonių problema. Didelė dalis sąnaudų įmonėse patiriama "automatiškai". Labai...