Imonės nišos strategija ir jos įgyvendinimas
Ištrauka
Magistrinis darbas
Lietuvos rinka yra perpildyta įmonių, kurios teikia rinkai tas pačias prekes, todėl daugelis įmonių susiduria su sunkumais pritraukiant naujus vartotojus ir išsaugant turimą rinkos dalį, siekiant ateityje plėstis. Šiuo metu daugeliui smulkių prekybininkų tenka intensyviai konkuruoti su prekybos tinklais. Didžiųjų prekybos tinklų apyvarta auga, o mažųjų įmonių – mažėja. Prekybos tinklų plėtra stumia iš rinkos mažuosius, kurie nyksta iš verslo žemėlapio. Todėl įmonės, vertindamos galimybes ir norėdamos prisiderinti prie aplinkos, turi sukurti savo marketingo strategiją, kuria vadovaujantis įmonė gebėtų išsilaikyti rinkoje ir konkuruoti su kitomis įmonėmis, geriau išnaudoti išorines sąlygas nei jos konkurentės. Naujų rinkų ir pirkėjų savo produktams ar paslaugoms įmonės ieško įvairiais būdais. Vienas iš galimų kelių, vertų dėmesio ypač ekonominio sunkmečio laikais - nišų strategija. Esant normaliai ekonominei padėčiai, yra pasirenkami tiksliniai rinkos segmentai ir į juos nukreipiami rinkodaros veiksmai. Kai ūkis stagnuoja, atrasta net specifinė rinkos niša gali būti tikras išsigelbėjimas verslui. Nišos strategijos esmė ta, kad organizacija koncentruoja savo pastangas tam tikroje rinkos dalyje – ribotoje geografinėje rinkoje ar tenkindama tik tam tikrus specialius poreikius. Konkurencinį pranašumą organizacija įgyja dėl geresnės savo produktų/paslaugos diferenciacijos arba dėl mažesnių sąnaudų, arba dėl abiejų veiksnių, realizuojamų konkrečioje lokalinėje rinkoje. Taip pat verslo įmonė lengviau suformuoja norimą įvaizdį, nustatyto aiškesnius tikslus.
Temos aktualumas – šiandien Lietuvoje vyksta agresyvi prekybos centrų plėtra, miestuose atsidaro vis daugiau didelių prekybos tinklų parduotuvių, o dėl to , smulkiesiems prekybininkams darosi vis sunkiau konkuruoti. Todėl atsirado poreikis išanalizuoti kaip mažos prekybos įmonės išnaudoja nišos strategiją ir nustatyti, kokie veiksniai skatina vartotojus rinktis mažas parduotuves.
Tyrimo problema – nėra išsamių vartotojo tyrimų, siekiant išsiaiškinti, kokiais tikslais ir motyvais vartotojas renkasi mažas parduotuves, o ne didžiuosius prekybos centrus. Taip pat, kas skatina juos sugrįžti ir kokie veiksniai mažoms parduotuvėms padeda išlikti konkurencingomis, lyginant su didžiaisiais prekybos centrais.
Turinys
- TURINYS
- ANOTACIJA LIETUVIŲ KALBA2
- ANOTACIJA ANGLŲ KALBA3
- ĮVADAS4
- 1. MARKETINGO STRATEGIJŲ KLASIFIKAVIMAS6
- 1.1. Marketingo strategijos esmė6
- 1.2. Marketingo strategijos formavimas10
- 1.3. Marketingo strategijų alternatyvos21
- 2. „ASSORTI“ ĮMONĖS NIŠOS STRATEGIJOS ĮGYVENDINIMAS28
- 2.1. Tyrimo metodika28
- 2.2. „Assorti“ nišos strategijos analizė29
- 2.3. „Assorti“ parduotuvės klientų nuomonės empirinis tyrimas37
- IŠVADOS IR PASIŪLYMAI48
- LITERATŪROS SĄRAŠAS51
- PRIEDAI54
- Patvirtinimas apie atlikto darbo savarankiškumą
Reziumė
- Autorius
- donatas
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Ekonomika
- Kaina
- €12.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 8, 2013
- Publikuotas
- 2012 m.
- Apimtis
- 55 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų