Kainodaros politika „Vilniaus duona“ įmonėje pasirinkto produkto
Ištrauka
Temos aktualumas ir naujumas.
Kainos mus supa iš visų pusių. Reikia mokėti nuomą už butą, tam tikrą mokestį už savo mokslus, stomatologui už sutaisytą dantį. Keliaujant lėktuvu, traukiniu, taksi ar autobusu, reikia turėti bilietą, už paimtą paskolą bankas reikalauja palūkanų... Mums labai svarbu ar bent jau smalsu sužinoti kaip yra nustatomos kainos, kokios strategijos taikomos „apgauti“ pirkėjus, kokių nuolaidų galima tikėtis iš pardavėjo ir t.t. Įmonei gali būti įdomu sužinoti, kokius būdus galima naudoti kainoms apskaičiuoti ir kuris iš jų gali atnešti didesnį pelną. Taigi šio darbo tikslas - remiantis teorine medžiaga ištirti kainodaros organizavimą UAB „Vilniaus duona“. Tyrimo objektas: UAB „Vilniaus duona“ duonos „Goja“ kainodaros organizavimas.
Darbo uždaviniai:
ü Išnagrinėti teorinę medžiagą;
ü Apibūdinti nagrinėjamą įmonę;
ü Pateikti UAB „Vilniaus duona“ prekės kainos nustatymo principus;
Darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių:
pirmojoje aptariami teoriniai kainų nustatymo pagrindai, principai, taip pat galimos įmonių kainodaros strategijos, nuolaidos ;
antrojoje dalyje aptariama pasirinkta įmonė – UAB „Vilniaus duona” ir nagrinėjami duonos kepalo kainos nustatymo principai.
Trimo objektas-UAB „Vilniaus duona“.
Tyrimo metodai:
▪ Informacijos šaltinių analizė.
▪ Statistinių duomenų analizė.
Turinys
- Turinys
- ĮVADAS4
- 1. KAINODAROS TEORINIAI ASPEKTAI5
- 1.1. Kainos samprata5
- 1.2. Kainą veikiantys veiksniai6
- 1.2.1. Vidiniai veiksniai6
- 1.2.2. Išoriniai veiksniai6
- 1.3. Kainų politika7
- 1.4 Prekės gyvavimo ciklo kainų politika10
- 1.5. Kainų nustatymo metodai12
- 1.5.1. Visuminių kaštų metodas14
- 1.5.2. Nenuostolingumo metodas14
- 1.5.3. Kintamų kaštų metodas14
- 1.5.4. Vertinio reikšmingumo metodas15
- 1.5.5. Konkurencinių pasiūlymų metodas15
- 1.5.6. Į lyderį orientuotos kainos metodas15
- 1.5.7. Einamosios kainos metodas15
- 1.6. Kainodaros strategijos16
- 1.6.1. Nugriebimo strategija17
- 1.6.2. Skverbimosi strategija17
- 1.6.3. Kainos ir kokybės strategija18
- 1.6.4. Į konkurentus orientuota strategija19
- 1.7. Rinkos tipai20
- 1.8. Nuolaidos21
- 2. KAINODAROS POLITIKA UAB „VILNIAUS DUONA“22
- 2.1. „Vilniaus duona“ apibūdinimas22
- 2.1.1. UAB”Vilniaus duona” istorija ir dabartis23
- 2.1.2. Kolektyvas24
- 2.1.3. Gamybos procesas24
- 2.1.4. Produkcijos apimtis ir jos kaita26
- 2.1.5. Partneriai27
- 2.1.6. Konkurentai28
- 2.1.7. Realizavimo rinkos28
- 2.1.8. Rinka, kurioje veikia įmonė29
- 2.2 Pasirinkto produkto analizė30
- 2.2.1. Duonos „Goja“ apibūdinimas30
- 2.2.2 Duonos „Goja“ kainos nustatymo principas31
- 2.2.3. Produkto – duonos „Goja“ - EXW kainos kalkuliacija31
- 2.3.4. Duonos „Goja“ pardavimo vartotojui kainos skaičiavimas EXW sąlygomis33
- 2.3.5. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu34
- 2.3.6. Optimalaus kainų lygio nustatymas36
- 2.3.7. Įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos42
- IŠVADOS43
- Literatūra44
- Priedai45
Reziumė
- Autorius
- rasa13
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Ekonomika
- Kaina
- €9.24
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Vas 11, 2016
- Publikuotas
- 2009 m.
- Apimtis
- 50 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų