Stebėjimo metodas
29 skaidr.
Ištrauka
•Stebėjimas yra universalusedukologinio tyrimo duomenų rinkimo metodas, padedantis gauti informacijos apie ugdytinių elgesį ar ugdytojo veiklą, ugdomosios sąveikos ypatumus (Bitinas,2006, p.120).••Stebėjimo metodas suvokiamas plačiai ir kompleksiškai – kaip pedagoginės realybės tyrimo būdas, virstantis pedagoginio proceso valdymo priemone (Gražienė,2010, p.4 )
•Stebėjimų medžiaga gali būti vertinama kaip ugdymo rezultatų įrodymas, bet labai svarbu vien tuo neapsiriboti.
Reziumė
- Autorius
- mokytoja
- Tipas
- Prezentacija
- Dalykas
- Edukologija
- Kaina
- €1.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Vas 26, 2017
- Publikuotas
- "Informacijos neturime"
- Apimtis
- 29 skaidr.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Socioedukacinio darbo su šeima metodai
Edukologija
Referatas
2013 m.
justille
Mokytojų požiūrio į šių dienų pradinio ugdymo pamokos metodikos reikalavimus tyrimas
Edukologija
Tyrimas
rasa13
Aktyvieji mokymo metodai užsienio kalbų pamokose
Edukologija
Referatas
2012 m.
lauriuskia
Aktyviųjų mokymo(si) metodų taikymo ypatumai lietuvių kalbos pamokose
Edukologija
Diplominis darbas
2010 m.
tameda