Mokymosi sunkumai, iškylantys specifinių pažinimo sutrikimų turintiems vaikams

16 psl. / 3841 žod.

Ištrauka

Labai svarbu, kad specialiųjų mokymosi poreikių vaikų ugdymo projektinis darbas orientuotas į pradinių klasių vaikus turėtų būti orientuotas į vaiką, individualizuotas, organizuojamas taip, kad atsiskleistų jo gebėjimai. Mokymas turėtų būti kompleksiškas, visapusiškas, nuoseklus. Mokiniui, turinčiam specialiųjų mokymosi poreikių svarbi ir teigiama aplinka, kad jis jaustų meilę, supratimą. Pradinių klasių mokytojas turėtų ypač daug jėgų skirti vaikų motyvacijos skatinimui ir veiklų kaitai, kūrybingumui jas pateikiant.


Turinys

  • Turinys
  •  
  •  
  •  
  • Projektinio darbo tikslas:3
  • Projektinio darbo uždaviniai:3
  • Mokiniai, turintys vizualinių procesų sutrikimų.4
  • Mokinių, turinčių vizualinių procesų sutrikimų ugdymo profilaktika.4
  • Užduočių koregavimas ir aprašymas, užduotys skirtos mokiniams, turintiems.
  • vizualinių procesų sutrikimų.5
  • Mokiniai, turintys audiovizualinių ryšių sutrikimų.6
  • Mokinių, turinčių audiovizualinių procesų sutrikimų ugdymo profilaktika.6
  • Užduočių koregavimas ir aprašymas, užduotys skirtos mokiniams, turintiems.
  • audiovizualinių procesų sutrikimų.7
  • Mokiniai, turintys nemodalinių atminties sutrikimų.9
  • Mokinių, turinčių nemodalinių atminties procesų sutrikimų ugdymo profilaktika.10
  • Užduočių koregavimas ir aprašymas, užduotys skirtos mokiniams, turintiems.
  • nemodalinių atminties procesų sutrikimų.10
  • Mokiniai, turintys savireguliacijos sutrikimų.11
  • Mokinių, turinčių savireguliacijos sutrikimų ugdymo profilaktika.12
  • Užduočių koregavimas ir aprašymas, užduotys skirtos mokiniams, turintiems.
  • savireguliacijos sutrikimų.12
  • Išvados.14
  • Pasiūlymai………………………………………………………………………………………………………15
  • Literatūra.16

Literatūros sąrašas

Literatūra

  1. Ališauskas, A. Vaikų raidos ypatingumų ir specialiųjų ugdymo(si) poreikių pažinimas ir įvertinimas. J. Ambrukaitis ir kt. (Red. kol.), Specialiojo ugdymo pagrindai - Šiauliai: Šiaulių universitetas, 2003. p. 229, 232, 246.
  2. Bagdonas A. Mokymosi sunkumai: diferencijavimas, klasifikavimas. 1995, Mokykla, 9, p. 11 –14.
  3. Elijošienė I. Vaikai, turintys intelekto sutrikimų. J. Ambrukaitis (Sud.), Specialiųjų poreikių vaikai - Šiauliai: Šiaulių universitetas, 1998, p. 5, 7 – 9, 15 – 16.
  4. Giedrienė R., Nonkevičienė O. Kodėl nemiela mokykla? – Vilnius, 1995;
  5. Žeknienė S. ir Žvirblienė J. Riešutas, 4 kl., 1 dalis - Kaunas, 2011;
  6. Priešmokyklinio ugdymo turinio įgyvendinimas. Metodinės rekomendacijos - Vilnius, 2004;
  7. Specialiojo ugdymo pagrindai. – Šiauliai, 2003.
  8. Hallahan, D. P. ir Kauffman, J. M. Ypatingieji mokiniai. Specialiojo ugdymo įvadas. - Vilnius: Alma Littera, 2003.
  9. Lietuvos Respublikos specialiojo ugdymo įstatymas. (1998 m. gruodžio 15 d. Nr. VIII - 969). Informacinis leidinys, 1 – 2 (56 – 57), 1.
  10. Elena Marcelionienė ir Vida Plentaite. Naujasis šaltinis, 2010. Prieiga prie internetinių pratybų vadovėlio: http://issuu.com/sviesa/docs/naujasis-saltinis3kl1kn_pavartyti/2?mode=a_p


Reziumė

Autorius
rasa13
Tipas
Laboratorinis darbas
Dalykas
Pedagogika
Kaina
€2.83
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 27, 2023
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
16 psl.

Susiję darbai