Darbuotojų skatinimas ir motyvacija
Ištrauka
Didžioji dalis gaunamų pajamų iš verslo priklauso nuo to, kaip įmonės darbuotojai atlieka savo pareigas. Įmonės savininkas, norėdamas, kad jo verslas klestėtų, turi išsirinkti gerus ir kvalifikuotus darbuotojus. Tačiau tai dar nesuteikia garantijos, kad tas darbuotojas nepaliks įmonės, gavęs geresnį pasiūlymą apie didesnį užmokestį ar geresnes darbines sąlygas ir karjeros galimybes. Taip pat negalima žinoti ir to, ar darbuotojas yra pakankamai motyvuotas atlikti savo pareigas, panaudodamas visus savo sugebėjimus ir galimybes.
Lietuvos įmonės, norėdamos konkuruoti su išsivysčiusių pasaulio šalių įmonėmis, turi rasti būdus, kaip didinti darbuotojų motyvaciją ir kuo geriau panaudoti darbuotojų potencialą.
Psichologai teigia, kad žmogus turi poreikį, kai jaučia fiziologinį arba psichologinį ko nors trūkumą. poreikiai. Šie poreikiai paprastai suvokiami, sukaupus patirtį.
Temos aktualumas:
Darbdavys, norėdamas pasiekti maksimalius vykdomos veiklos rezultatus, turi atkreipti savo dėmesį į tai, kokiomis priemonėmis jis galėtų sutelkti visus darbuotojus siekti įmonės tikslų. Motyvacija itin svarbus veiksnys, skatinantis asmenis suderinti savo asmeninius tikslus su įmonės tikslais, kadangi geras įmonės rezultatas galėtų turėti įtakos ir darbuotojo geresniam pasisekimui ir pripažinimui. Nors verslininkai sako, kad darbuotojus labiausiai skatina organizacijos vidinė atmosfera, darbuotojų atstovai tvirtina, jog svarbiausia motyvacija - pinigai. Kvalifikuoti darbuotojai vis dažniau renkasi perspektyvią įmonę, o mažiau kvalifikuoti - didesnę algą. Įmonių vadovai ir ekspertai pripažįsta, kad finansinę sėkmę dažnai lemia žmogiškieji ištekliai. Savo darbuotojais besirūpinančios kompanijos bent kartą per metus stengiasi ištirti mikroklimatą ir darbuotojų lojalumą įmonei.
Darbo objektas: darbuotojų skatinimas ir motyvacija.
Darbo tikslas: atlikti darbuotojų skatinimo ir motyvavimo svarbos analizę iš teorinės pusės ir praktinės - UAB „Daisena“ įmonėje.
Darbo uždaviniai:
• Išanalizuoti darbuotojų skatinimo ir motyvavimo svarbą šiuolaikiniame verslo pasaulyje.
• Išsiaiškinti motyvacijos teorijas ir žmogaus poreikių poveikį skatinimui ir motyvavimui.
• Išanalizuoti UAB „Daisena“ skatinimo ir motyvavimo sistemą ir pateikti išvadas bei pasiūlymus.
Darbe naudojami metodai:
• mokslinės literatūros analizė;
• periodinių leidinių, straipsnių analizė;
• anketinė anoniminė apklausa;
• gautų duomenų susisteminimas ir analizė.
Turinys
- SANTRUMPŲ SĄRAŠAS2
- ĮVADAS3
- 1. DARBUOTOJŲ MOTYVAVIMAS BEI SKATINIMAS4
- 1.1. Motyvavimo metodai7
- 1.2. Darbuotojų skatinimas8
- 2. DARBUOTOJŲ MOTYVAVIMAS BEI SKATINIMAS UAB „DAISENA“11
- 2.1. Personalo skatinimo–motyvavimo UAB „DAISENA“ tyrimas12
- 3. DARBUOTOJŲ MOTYVAVIMO BEI SKATINIMO UAB „DAISENA“ SISTEMOS ANALIZĖ17
- IŠVADOS20
- SIŪLYMAI21
- LITERATŪRA22
- PRIEDA23
Reziumė
- Autorius
- linmat
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €7.56
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Spa 7, 2013
- Publikuotas
- "Informacijos neturime"
- Apimtis
- 26 psl.
Atsiliepimai
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų