Parduodamų produktų kainos specialūs sprendimai

40 psl. / 11000 žod.

Ištrauka

Parduodamų prekių kainodara yra sudėtingiausias prekių rinkos konjunktūros mechanizmas, jos barometras. Kaina atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamiką, darbo rezultatų rodiklius, infliaciją, pasiūlos - paklausos santykį, rinkos monopolizavimą . Konkrečios prekės kaina gali priklausyti ir nuo neekonominių veiksnių. Pavyzdžiui, nuo valstybės požiūrio į tam tikrų prekių gamybą ir pardavimą. Tai dotacijų sistema, lengvatiniai mokesčiai, muitai. Kaina rinkoje yra svarbiausias firmos veiklą apibūdinantis ekonominis rodiklis. Kainos nustato gamybos struktūrą, daro lemiamą poveikį medžiaginių srautų judėjimui, prekių paskirstymui, firmos pelningumo lygiui. Taigi kainodara yra visų kainą formuojančių, o taip pat psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema.
Paprastai gamybos rinkoje egzistuoja kelios svarbiausios rūšys: žaliavos, įvairi gatava produkcija (prietaisai, įrenginiai, įvairūs įrengimai, mašinos ir t.t.). Nustatant kainas kiekvienai tokiai prekei iškyla nemažai specifinių problemų, visiškai kitokių nei kitose prekių rinkose.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • I. Parduodamų produktų kainos nustatymo metodai4
  • 1. 1. Produktų kainos nustatymas kaštų pagrindu4
  • 1.2. Parduodamų produktų kainos nustatymas vertės metodu5
  • 1.3. Vidinė įmonės kainodara7
  • II. Gamyboje vartojamų prekių savybės11
  • 2.1. Išvestinė paklausa11
  • 2.2. Prekės pirkimo bei vartojimo laikas ir kaina12
  • 2.3. Nuolaidos12
  • 2.4. Pirkėjų gausa12
  • 2.5. Parduodamų prekių kiekio svyravimai13
  • 2.6. Kainų kontrolė14
  • III.Nagrinėjamos įmonės prekės kainos nustatymo principai14
  • 3. 1. Įmonėje taikomo kainos nustatymo metodo pasirinktam produktui identifikavimas14
  • 3.2. Produkto EXW kainos skaičiavimas15
  • 3. 3. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas16
  • 3. 4. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu17
  • 3. 5. Optimalaus kainų lygio tam pačiam produktui nustatymas18
  • IV. Parduodamų produktų apskaita22
  • 4.1.Pardavimo pajamų dokumentavimas25
  • 4.2. Pardavimų skolon ir atsiskaitymų su pirkėjais apskaita27
  • 4.3.Pardavimų už grynuosius pinigus apskaita29
  • 4.4. Ypatingi pardavimų atvejai30
  • 4.5.Pardavimų diskontai32
  • 4.6. Prekių grąžinimas ir nukainojimas33
  • 4.7. Prekių pardavimas ir nukainojimas (grąžinimas) skirtingais laikotarpiais35
  • 4.8. Išankstiniai mokėjimai parduodant35
  • 4.9.Valiutų kurso pasikeitimo įtaka pardavimams36
  • IŠVADOS39
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS40

Reziumė

Autorius
linadina
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€10.20
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 11, 2013
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
40 psl.

Susiję darbai

Vartotojų elgsenos kaita

Rinkodara Referatas 2007 m. guoba
Rinkoje prekės ir paslaugos perkamos asmeniniam vartojimui arba gamybai. Pirkėjai stipriai skiriasi pagal amžių, pajamas, išsilavinimą, skonius ir kitus veiksnius. Individualaus pirkėjo elgsena...

Prekės gyvavimo ciklo kainų politika

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. gatulytė
Temos aktualumas. Kiekviena įmonė kurdama naujas prekes nori sulaukti kuo didesnės jos paklausos ir gauti kuo įmanoma didesnį pelną. O tai reiškia ir...