UAB “Westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybės vertinimas
30 psl. / 6391 žod.
Ištrauka
Šiame darbe nagrinėjama tema yra aktuali visiems turintiems automobilį, nes ateinant laikui automobilis sugenda ir reikia jį nuvežti į patikimą autoservisą. Norint konkuruoti su kitomis panašiomis firmomis, siekiant pritraukti naujus ir išlaikyti esamus klientus, didžiausias dėmesys turi būti skiriamas klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimui. Ši tema pasirinkta tam, kad išanalizuoti ir įvertinti autoserviso UAB “Westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybę, taip pat palyginti su kitais autoservisais
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. Klientų aptarnavimo analizė teoriniu aspektu5
- 1.1 Klientų aptarnavimo strategijos, elementai ir standartas5
- 1.2 Klientų aptarnavimo problemos ir jų sprendimas7
- 1.3 Klientų ir darbuotojų bendravimas9
- 1.4 Aptarnavimo kokybės didinimo būdai10
- 2. UAB “Westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybės vertinimas13
- 2.1 UAB “Westtrans logistic“ trumpas aprašymas13
- 2.2 UAB “Westtrans logistic“ klientų aptarnavimo standartas15
- 2.3 UAB “Westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybei įtakojantys veiksniai, kokybės didinimo būdai16
- 3. UAB “Westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybės tyrimas19
- 3.1 Klientų pasitenkinimas UAB “Westtrans logistic“ aptarnavimo kokybe19
- 3.2 UAB “Westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybės palyginimas su UAB „Klaipėdos Eoltas“ aptarnavimo kokybe22
- IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS25
- LITERATŪRA27
- PRIEDAI28
- 1 priedas. Apklausos anketa28
- 2 priedas. Apklausos anketa (2)31
Reziumė
- Autorius
- linutiaaa
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €8.04
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bal 19, 2012
- Publikuotas
- 2010 m.
- Apimtis
- 30 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Darbuotojų motyvavimas kaip klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimo prielaida
Vadyba
Diplominis darbas
magnolija
Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas
Vadyba
Diplominis darbas
donatak
Klientų aptarnavimo kokybė viešajame sektoriuje
Vadyba
Kursinis darbas
2013 m.
elderx
Paslaugų kokybės vertinimas klientų požiūriu X įmonėje
Vadyba
Diplominis darbas
2012 m.
linakla
El. paslaugų kokybės vertinimas
Vadyba
Referatas
2012 m.
maslova
Grožio salono "Senamiesčio fėjos" paslaugų kokybės vertinimas
Vadyba
Kursinis darbas
2017 m.
simutve
Teikiamų paslaugų kokybės vertinimas
Vadyba
Kursinis darbas
2014 m.
eglu567