“ERGO” grupės konkurencingumo tyrimas
Ištrauka
Šiuo metu Lietuvoje yra labai daug draudimo įmonių, teikiančių tokias pačias bei skirtingas paslaugas klientams. Kadangi tokių įmonių yra pakankamai daug, todėl konkurencija tarp jų yra ganėtinai didelė. Konkurencija labiausiai jaučiama tarp tų draudimo įmonių, kurios yra įsikūrusios didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Draudimo įmonės, norėdamos išlikti rinkoje turi teikti kokybiškas paslaugas bei stengtis patenkinti kiekvieno kliento lūkesčius. Gaminamos draudiminės apsaugos realizacija reikalauja artimo bendravimo su klientais, nes kiekvienas draudėjas dalyvauja draudiminės apsaugos gamybos procese, teikdamas draudikui informaciją, tiek draudimo sutarties sudarymo, tiek ir draudimo sutarties galiojimo metu bei draudiminio įvykio metu.
„Ergo“ draudimo grupė Lietuvoje yra viena iš draudimo rinkos lyderių savo šalyje, teikianti visas draudimo paslaugas: ne gyvybės, gyvybės, sveikatos draudimo ir pensijų fondų.
Ši draudimo įmonė taip pat yra viena iš populiariausių bei žymiausių Lietuvoje esančių draudimo įmonių, kuri turi įsteigusi savo padalinius tiek didžiuosiuose, tiek mažuose Lietuvos miestuose. Jos prekinis ženklas pakankamai gerai žinomas ir vertinamas visoje Lietuvoje, todėl „Ergo“ laikoma viena iš stipriausių konkurenčių tarp kitų draudami įmonių, tokių kaip „Lietuvos draudimas“ ar „PZU Lietuva“.
Darbo objektas – draudimo įmonė „Ergo“.
Darbo tikslas – išsiaiškinti „Ergo“ konkurencinį pajėgumą.
Siekiant užsibrėžto tikslo, yra nagrinėjami tokie uždaviniai:
Pateikti „Ergo“ pagrindinę informaciją: kur jis yra įsikūręs, kontaktinę informaciją ir trumpą istoriją;
Išanalizuoti „Ergo“ teikiamas paslaugas;
Išsiaiškinti „Ergo“ pagrindinius konkurentus;
Trumpai apibūdinti „Ergo“ konkurentus ir jų siūlomas paslaugas;
Atlikti „Ergo“ bei jo konkurentų „Lietuvos draudimas“ ir „PZU Lietuva“ lyginamąją analizę;
Palyginti „Ergo“ paslaugų ir konkurentų paslaugų kainas, pardavimų skatinimo, klientų lojalumo programas;
Išskirti „Ergo“ konkurencinio pranašumo kryptis bei galimas konkuravimo būdo strategijas.
Naudojantis literatūros šaltinių analizės istoriniu, lyginamuoju ir klasifikavimo metodais, darbe pateikiama „Ergo“ įmonės istorija, teikiamos paslaugos, palyginama „Ergo“ ir jo konkurentų teikiamos paslaugos bei tų paslaugų kainos, jų internetinių puslapių analizė ir „Ergo“ konkurencinis pranašumas.
Turinys
- LENTELIŲ IR PAVEIKSLĖLIŲ SĄRAŠAS3
- ĮVADAS5
- 1. Informacija apie įmonę7
- 1.1 Misija, tikslas, vizija, vertybės8
- 1.2 Įmonės teikiamos paslaugos9
- 1.3 Paslaugos savybės11
- 2. Įmonės pagrindiniai konkurentai11
- 2.1 Lietuvos draudimas11
- 2.2 PZU Lietuva draudimas14
- 3. Paslaugų įkainių palyginimas18
- 3.1 Vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas19
- 3.2 Kasko draudimas20
- 3.3 Kelionių draudimas23
- 4. Internetinių svetainių ir jose teikiamų paslaugų lyginimas26
- 4.1 Draudimo kompanijų internetinių paslaugų palyginimas28
- 4.2 Pasirinktos draudimo rūšies reikalaujamųjų duomenų palyginimas28
- 4.3 ERGO kelionių draudimo pateikiamos užklausos29
- 4.4 „Lietuvos draudimo“ kelionių draudimo pateikiamos užklausos30
- 4.5 „PZU Lietuva“ kelionių draudimo pateikiamos užklausos31
- 5. Draudimo bendrovių užimama rinkos dalis33
- 6. Draudimo kompanijų lojalumo programų palyginimas.34
- 7. Įmonių požiūris į vartotoją36
- 8. „ERGO Lietuva“ išorinės ir vidinės aplinkos analizė40
- IŠVADOS41
- LITERATŪROS SĄRAŠAS42
Reziumė
- Autorius
- iewcia
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Draudimas
- Kaina
- €9.48
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Gru 11, 2012
- Publikuotas
- 2011 m.
- Apimtis
- 42 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų