Veiksnių įtakojančių privalomojo civilinės atsakomybės draudimo pardavimo mažėjimą rinkos tyrimas
Ištrauka
Per metus Lietuvoje užregistruojama daugiau nei 40 000 autoavarijų, iš jų - apie 8500, kuriose žūva arba būna sužalojami žmonės. Labai didelė autoavarijų dalis iš viso nėra registruojama. Pažymėtina, kad pastaraisiais metais Lietuvos automobilių parkas jaunėja - tai reiškia, kad auga automobiliams padarytų nuostolių sumos, juk naujesniems automobiliams padarytos žalos yra žymiai didesnės. Manoma, kad Lietuvos keliais važinėja apie 1 milijonas transporto priemonių.
Vairuotojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo paskirtis - apsaugoti vairuojančius transporto priemones žmones nuo nuostolių, patirtų eismo įvykių metu. Privalomas vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas taip pat apsaugo nuo nemokių kaltininkų, bei padeda išvengti ilgai trunkančių bylinėjimųsi su jais išieškant nuostolius.
Temos problema. Sunkmetis automobilių savininkus verčia taupyti – draudikų klientų mažėja. Nemažai automobilių savininkų atsisakė arba svarsto galimybę atsisakyti privalomojo transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės (TPVCA) draudimo, nors šiuo metu tai daryti nėra protinga.
Tyrimo tikslas- nustatyti veiksnius, įtakojančius privalomojo dtransporto priemonių draudimo sutarčių mažėjimą.
Tyrimo uždaviniai:
- Išsiaiškinti kas įtakoja mažėjančius TPVCA draudimo paslaugų pardavimus;
- Išsiaiškinti tyrimo rinką;
- Nustatyti, kokie veiksniai lemia TPVCA draudimo bendrovės pasirinkimą;
- Išsiaiškinti kokiais pagrindiniais kriterijais respondentai remiasi vertindami draudimo bendrovės patikimumą;
- Nustatyti kokį TPVCA draudimą renkasi respondentai finansinės krizės laikotarpiu;
- Išsiaiškinti, ar vartotojų nuomone pasiteisina privalomasis civilinės atsakomybės draudimas praktikoje;
- Išsiaiškinti, ką darytų vairuotojai, jeigu privalomasis civilinės atsakomybės draudimas nebūtų privalomas.
Tyrimo metodas:
- Tyrimo laikas: 2010 m. kovo 31 – gegužės 5d.;
- Respondentų skaičius: N = 100;
- Tyrimo objektas: potencialus draudimo paslaugų rinkos klientai;
- Apklausos metodas: anketinė apklausa internetu.
Turinys
- ĮVADAS
- TEORINĖ DALIS
- RINKOS TYRIMO ANALIZĖ
- IŠVADOS
- NAUDOTA LITERATŪRA
- PRIEDAI
- Priedas Nr. 1 (anketa, kurios rezultatai pateikiami darbo analizes dalyje).
- Darbas atliktas su diagramomis.
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Kov 23, 2015
- Publikuotas
- 2010 m.
- Apimtis
- 18 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų