Prekės ženklo "Gintaro Sino" integruotos marketingo komunikacijos planas
Ištrauka
Temos aktualumas. Įmonėms veikiant rinkos ekonomikos ir globalizacijos sąlygomis, reikia įvertinti prekės ženklo žinomumo ir įvaizdžio aspektus, kurie dažnai yra sunkiai išmatuojami, bet turi didelį poveikį tiek vartotojų, tiek įmonių elgsenai. Siekiant, kad vartotojas pasirinktų būtent įmonės siūlomą prekę iš daugelio siūlomų rinkoje, įmonėms būtina išskirti prekę iš konkurentų. Todėl kiekvienas prekės ženklas yra priverstas kuo geriau save pateikti vartotojams.
Darbo problema, atlikus analizes, buvo surasta probleminė prekės ženklo „Gintaro Sino“ vieta – mažas žinomumas.
Darbo tikslas, nustatyti vartotojų segmentą, atlikti komunikacijos analizę, atlikti ir išanalizuoti pasirinktą tyrimą, sukurti prekės ženklo žinomumo didinimo strategiją
Darbo uždaviniai: Išanalizuoti esamą prekės ženklo situaciją rinkoje; atlikti prekės ženklo vartotojų nuomonių tyrimą, parengti prekės ženklo IMK planą.
Darbo objektas, darbe analizuojamas lietuviško vyno „Gintaro Sino“ prekės ženklas.
Darbo metodai, mokslinė literatūra; silpnybių, stiprybių analizė; anketinė apklausa.
Darbo struktūra, pirmoje dalyje analizuojamas vartotojų segmentas, esama komunikacija ir pozicija rinkoje, bei surandamos PŽ stiprybės ir silpnybės. Antroje darbo dalyje išanalizuojamas tyrimo metodas (anketinė apklausa) bei pateikiama tyrimo rezultatų analizė. Trečioje dalyje pateikiami komunikaciniai tikslai, identifikuojama tikslinė grupė, pateikiama kūrybinė strategija, aptariamas skiriamas biudžetas bei pateikiamas integruotų marketingo komunikacijų kompleksas.
Turinys
- TURINYS
- LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS.3
- ĮVADAS.4
- PREKĖS ŽENKLO SITUACIJOS RINKOJE ANALIZĖ5
- 1.1 Vartotojų segmento nustatymas.5
- 1.2 Komunikacijos analizė.7
- 1.3 PŽ pozicijos rinkoje ir silpnybių, stiprybių nustatymas.8
- Prekės ženklo vartotojų nuomonių tyrimas.13
- 2.1 Tyrimo tikslai ir uždaviniai13
- 2.2 Tyrimo metodo parinkimo pagrindimas.13
- 2.3 Atrankos ir imties dydžio nustatymas.13
- 2.4 Tyrimo rezultatų analizė.15
- IMK plano parengimas.24
- 3.1 Tikslinės grupės identifikavimas.24
- 3.2 Komunikaciniai tikslai25
- 3.3 Kūrybinė strategija ir biudžetas.28
- 3.4 IMK kompleksas ir IMK kampanija.30
- IŠVADOS.33
- LITERATŪTA IR KITI INFORMACIJOS ŠALTINIAI.34
- PRIEDAI.35
Reziumė
- Autorius
- Didi
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €9.24
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 6, 2021
- Publikuotas
- 2019 m.
- Apimtis
- 39 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų