Riedmenų traukos teorijos pagrindai
Ištrauka
Šiame kursinio projektavimo darbe, išanalizuosime kelio profilį ir pasirinksime skaičiuojamąją įkalnę, pagal pasirinktą skaičiuojamąją įkalnę, nustatysime sąstato svorį, patikrinsime traukinio pajudėjimo iš vietos galimybę, kai traukinys stabdomas stotyse. Taip pat susipažinsime kaip reikia nustatyti traukinio ilgį ir palyginti su stočių atvykimo ir išvykimo kelių ilgiu. Suredukuosime kelio profilį, sudarysime traukinio atstojamųjų jėgų lentelę ir nubraižysime jėgų diagramas, apskaičiuosime maksimalų leistiną traukinio judėjimo greitį didžiausioje ruožo nuokalnėje, taip pat apskaičiuosime šilumvežio degalų sąnaudas. Atliksime skaičiavimus ir nustatysime traukinio svorį, sunaudojama kuro kiekį per nuvažiuota tam tikrą atstumą.
Turinys
- Įvadas3
- Kursinio projekto pradiniai duomenys4
- Kelio profilio analizė ir skaičiuojamosios įkalnės pasirinkimas4
- Sąstato svorio nustatymas pagal skaičiuojamąją įkalnę5
- Sąstato svorio tikrinimas kitose įkalnėse, kuria traukinys važiuoja, sukauptos kinetines energijos dėka6
- Nustatytos sąstato masės tikrinimas ruožo stotyse pagal pajudėjimo iš vietos sąlygas9
- Traukinio ilgio nustatymas ir palyginimas su atvykimo-išvykimo kelių ilgiu10
- Kelio profilio redukavimas11
- Traukinio atstojamųjų jėgų lentelių sudarymas ir diagramų braižymas15
- Maksimalaus leistino judėjimo greičio skaičiavimai22
- Greičio v=f (s) ir laiko t=f (s) kreivių braižymas (5 pav.), traukinio ruožo eigos laiko ir techninio
- greičio vt nustatymas23
- Šilumvežio degalų sąnaudų skaičiavimai24
- Virtualinio ruožo koeficiento nustatymas26
- Išvados ir rezultatai27
- Literatūra28
Reziumė
- Autorius
- radikas
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Inžinerija
- Kaina
- €7.32
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Gru 27, 2018
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 34 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų