Įmonės konkurentingumo vertinimas
Ištrauka
Norint padidinti įmonės konkurencingumą ir veiklos efektyvumą, labai svarbu yra užkariauti kiek įmanoma didesni rinkos dalį ir ją išlaikyti. Tam, kad tai padarytų, įmonė turi pasižymėti sugebėjimais pritraukti naujus, išlaikyti esamus bei susigrąžinti prarastus vartotojus.
Įmonių konkurencingumas labai svarbus reiškinys ir valstybei, nes pagrindinis kiekvienos valstybės tikslas yra užtikrinti pastovius ir aukštus ekonomikos augimo tempus, aukštą bei nuolat kylantį šalies pragyvenimo lygį. Norint tai pasiekti, svarbiausia yra palaikyti aukštą šalies įmonių konkurencingumo lygį.
Temos aktualumas :Įmonės konkuruoja dėl didesnio pelno, o jo galima tikėtis, pasiūlius vartotojams naujesnių ir kokybiškesnių nei konkurentų prekių ar paslaugų, radus geresnes prekes ar paslaugos teikimo galimybes, įdiegus naujas technologijas ir sumažinus išlaidas. Teigiama, kad vienas svarbiausių konkurencingumo veiksnių, padedančių išsilaikyti esamas ir užkariauti naujas rinkas, yra parduodamų prekių ar paslaugų kokybė, asortimentas, kaina ir kiti ilgalaikiai įsipareigojimai vartotojams. Šis darbas aktualus tuo, kad jis turi taikomąją reikšmę. Nors iki šiol sėkmės receptas versle nėra rastas, tačiau kiekvienas bandymas kažką išanalizuoti ir išnagrinėti yra naudingas žmogui, kuris tai atliko, ir įmonei.
Darbo probleminiai klausimai:
Kaip konkurencija veikia įmonę?
Ką reikia daryti,kad įmonei konkuruoti būtų paprasčiau?
Kokie yra patys svarbiausi įmonės konkurencingumą lementys veiksniai?
Darbo objektas- įmonės konkurencingumas.
Darbo tikslas- išanalizuoti įmonių konkurencingumą ir pateikti jų vystimo kryptis.
Darbo metodai- mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1.MOKSLINĖS LITERATŪROS ANALIZĖ
- 1.1 Konkurencingumo samprata4
- 1.2 Konkurencingumo lygiai12
- 1.3 Konkurencingumą lementys veiksniai13
- 1.4 Konkurentų analizė16
- 2. TYRYMO DIZAINAS18
- 2.1 Tyrimo eigos pristatymas22
- 2.2 Įmonės pristatymas21
- 3.TYRIMO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS26
- IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS34
- LITERATŪROS SĄRAŠAS35
- PRIEDAI36
Reziumė
- Autorius
- ingrida.kazakeviciute
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €7.80
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgs 20, 2018
- Publikuotas
- 2016 m.
- Apimtis
- 46 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų