Marketingas šiuolaikinės Japonijos kultūros festivalio „Now Japan“ pavyzdžiu
Ištrauka
Globalizacijos dėka, per pastaruosius 30 metų visame pasaulyje išpopuliarėjo domėjimasis šiuolaikine Azijos šalių, o ypač Japonijos, kultūra. Žodis „kultūra“ šiame kontekste apima keletą elementų – tai muzika, kinas, mada, komiksai manga bei animaciniai serialai anime. Devintojo dešimtmečio pabaigoje šis susižavėjimas pasiekė ir Lietuvą. Didžioji dalis šios mados entuziastų – jauni žmonės, kurie, dėl savo mąstymo būdų ir tylių charakterių dažnai buvo vadinami „keistuoliais“ arba „nenormaliais“. XX amžiaus pabaigoje buvo pastebėta, kad sparčiai didėja renginių šia tematika poreikis, todėl buvo pradėti organizuoti pirmieji šiuolaikinės Japonijos kultūros festivaliai. Jų dėka, susidomėjimas šalies kultūra augo ir dabar visos Lietuvos mastu vyksta kasmetiniai 5 festivaliai. Didėjantis susidomėjimas kitų, ne tik Azijos, šalimis ugdo toleranciją kitoms kultūroms, skatina kūrybiškus žmones atskleisti savo talentus bei kuria bendruomeniškumo jausmą tarp žmonių iš visos Lietuvos, kuriuos sieja pomėgiai ir interesai.
Turinys
- ĮVADAS
- 1. MARKETINGO PRIEMONIŲ TAIKYMO TEORINIAI PAGRINDAI
- 1.1 Nagrinėjamos srities marketingo specifika
- 1.2 Marketingo komplekso elementų teorinių pagrindų analizė
- 1.3 Marketingo aplinkos analizė
- 1.4 Empirinių tyrimų metodų teorinis pristatymas
- 2. PRAKTINĖ DARBO DALIS
- 2.1 Nagrinėjamos srities analizė: problemos ir perspektyvos
- 2.2 Renginio pristatymas ir veiklos analizė
- 2.3 Renginio lankytojų apibūdinimas
- 2.4 Bendrovės konkurencinės aplinkos analizė
- 3.TIRIAMOJI DARBO DALIS
- 3.1 Kiekybinis tyrimas. lankytojų apklausa
- 3.2 Kokybinis tyrimas. Interviu
- IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS
- LITERATŪROS SĄRAŠAS
Reziumė
- Autorius
- emilėkerti
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €8.52
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Geg 5, 2018
- Publikuotas
- 2016 m.
- Apimtis
- 30 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų