Miesto įvaizdžio gerinimas. Birštono Sporto ir Sveikatingumo Festivalis

49 psl. / 8000 žod.

Ištrauka

ĮvadasKurortiniai miestai Lietuvoje – turizmo plėtros ir traukos objektai. Svarbiausi kurortinių miestų tikslai yra prieinamumas įvairaus amžiaus ir pomėgių auditorijai, turizmo skatinimas, veiklų gausa ir sveikatingumo puoselėjimas. Pasauliniai miestai jau ilgą laiką pasitelkia pasauliniu mugių, ekspozicijų, sporto renginių organizavimą savo ekonomikos, infrastruktūros ir įvaizdžio kūrimo tikslams (Getz, 1991). Miesto marketingo ir turizmo tyrimai akcentuoja, jog dideliuose miesto organizuojamų renginių kiekis sparčiai auga (Robertson and Guerrier, 1998). Šis fenomenas yra susijęs su augančia miestų konkurencija norint pritraukti kuo daugiau investitorių, vartotojų ir akcininkų. Augančios pasaulinės ekonomikos integracijos pasekoje, vis daugiau miestų yra įtraukiami į konkurencingas nišas ir aplinkas kas daro įtaką skirtingų miestų išvaizdų, infrastruktūrų ir teikiamų malonumų supanašėjimui. (Richards and Wilson, 2001)Miesto įvaizdžio kūrimasSiekiant pasiekti teigiamų rezultatų marketingo būdu būtina sukurti apibrėžtą ir patrauklų miesto įvaizdį. Kiekvienas miestas turi tam tikrą įvaizdį, kurį nulemia paties miesto istorija, finansinė padėtis, gyventojų skaičius, gamta, miesto meras ir taryba, ir daugybė kitų objektų bei veiksnių. Skirtingi miestai gali turėti individualų įvaizdį išnaudodami savo stipriausias savybes. Kadangi kurortiniai miestai dažniausiai skirti poilsiui, sveikatingumui ir sportui, juose svarbiausia suteikti patogumą, pramogas ir įdomybes miesto svečiams. Lankytojai yra svarbiausias dalykas kurortiniam miestui, tai yra pelno ir pragyvenimo šaltinis.Kurortai, skirti sveikatos stiprinimui ir gerinimui, daugiausia dėmesio skiria sanatorijoms, SPA, gydykloms, gamtai. Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad viskas turi būti lengvai pasiekiama pėstute, dviračiu ir pan. Kurortai, kurie orientuojasi į sportą, visą savo pelną ir dėmesį skiria savo miesto sportinio aktyvumo skatinimui. Pavyzdžiui, kalnuoti miestai išnaudoja galimybę skatinti slidinėjimo verslą. Kai kurie miestai yra skirti tiesiog pramogoms ir suteikia svečiams galimybę praleisti laiką kaip tik jie nori. Barselona būtų puikus pavyzdys.Miesto įvaizdžio kūrimo nauda


Turinys

  • TEORIJA3
  • TERMINŲ ŽODYNAS3
  • Įvadas4
  • Miesto įvaizdžio kūrimas4
  • Miesto įvaizdžio kūrimo nauda4
  • Miesto erdvės4
  • Sporto festivalių pavyzdžiai miestuose5
  • Kurortų kaita Lietuvoje5
  • Kurortinio miesto savybės5
  • Svarbiausieji kurortų plėtros tikslai6
  • Kurortų plėtros rezultatai6

Reziumė

Autorius
lauraarctic
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€8.76
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 8, 2016
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
49 psl.

Susiję darbai

Sporto baro verslo planas

Vadyba Verslo planas 2013 m. dzastyna
Pagrindinis šio projekto tikslas yra suteikti klientui turiningą bei linksmą laisvalaikį. IĮ „Sporto baras“ nėra panašus į kitas kavines, be gero maisto nuo...